PHOTOGRAPHY | Pin Up Girl

donderdag, februari 19, 2015


Beloofd is beloofd, hier zijn de resultaten van de 'Pin Up Girl' shoot die ik vorige week deed, kijk snel verder :)



Toen het cijfer van mijn integrale beoordeling een beetje tegenviel en ik redelijk teleurgesteld was, zei Nikki 'Kom, we doen het gewoon nog een keer en dan gaan we voor een 10!' Ik wilde nu wel echt een thema en Nikki kwam met het thema 'Pin Up Girl'. 

Zo gezegd, zo gedaan, dus afgelopen vrijdag hebben we de studio op school een klein beetje onveilig gemaakt. Ik stond om 11 uur Nikki's haartjes al te doen en om half 1 zijn we begonnen met de shoot. We waren pas laat klaar, zelfs zo laat dat de uitleen (waar je spullen kan lenen die je nodig hebt in de studio) al dicht was, zodat ik met een statief, een camera met lens, een heleboel filters, een lichtmeter en flitsblokjes opgescheept zat. Uiteindelijk heb ik alles in mijn kluisje gelegd en het statief in de studio laten staan, thuis gelijk de uitleen gemaild, want ik had geen zin om weer mijn borg kwijt te zijn. Gelukkig was het geen probleem, pfoe! 

Nikki's vader was zo aardig om ons op te halen vanaf het station. We zijn toen naar Nikki's huis gegaan om daar even de tondeuse te halen (lees even een paar posts terug om te zien wat voor domme, impulsieve dingen we gedaan hebben) en daarna hebben we de hele avond bij mij thuis gezeten om te eten en foto's uit te zoeken. We zouden ook Everybody Dance Now gaan kijken, omdat Kenzo en Shay vrienden van Nikki zijn en ik ze ook al een beetje ken van via via, maar we waren zo druk dat dat er gewoon bij ingeschoten is, haha! (Iedereen trouwens even op Kenzo en Shay stemmen vrijdag ^^)

Dit zijn uiteindelijk de beste foto's geworden:

Strawberry Bubblegum



| Schoenen: Schoenenreus | Broek: Nikki's zusje | Bandana: Nikki | Bloesje: Nikki | Croptop: Nikki |

Hoe we op het idee met aardbeien kwamen, weet ik niet meer, maar de foto's vind ik erg tof geworden. Onbewust passen de kleuren wel mooi bij elkaar en geeft het een heel lief en schattig effect.

Likki



| Schoenen: Van Haren | 'Sexsokken': Nikki | Jurkje: Nikki | Bandana: Nikki |

Likki is geïnspireerd op Nikki, maar dan vervormd met 'likken', vanwege de lolly, ja, snap je? Hihi! Deze foto's zijn wederom heel lief en schattig, maar wel met een knipoog naar de wat 'uitdagendere' kant met haar (zoals we ze de hele tijd genoemd hebben) 'sexsokken', hehe!

Waisted



| 'Sexsokken': Nikki | Rokje: Coolcat | Croptop: Nikki | Bandana: Nikki |

Deze foto's zijn geïnspireerd op de videoclip 'Why Don't You Love Me' van Beyoncé, eigenlijk wel meerdere foto's. Het verhaal is: Een vrouw heeft ruzie gehad met haar man en grijpt naar de drank en sigaretten om de pijn te verzachten. (Alvast voordat er misschien opmerkingen komen, Nikki en ik roken niet, want dat vinden we ongezond en vooral omdat wij veel met ons lichaam/sport/dans bezig zijn)

Fancy



| Schoenen: Nikki | Sexsokken: Nikki | Rokje: Coolcat | Croptop: Nikki | Bandana: Nikki |

Het was een moeilijke keuze om hier foto's uit te kiezen, omdat ze allemaal verschillend waren. Bij deze twee foto's dacht ik gelijk aan het woord 'Fancy', dus vandaar :) Ik vind het heel erg jammer van de stoel, die is echt te lelijk gewoon, sorry!

Hello, hotline speaking...



| Schoenen: Schoenenreus | Broek: Nikki's zusje | Flanel: C&A |

Wat begon als een grapje, eindigde in Nikki die deed alsof ze van de hotline was... Met de telefoon die je zo op je iPhone aan kan sluiten, belde ze eerst haar vriend en later haar zusje. Uiteindelijk kwamen er hele foute openingszinnen uit en werd er uit volle borst 'Poesje mauw' gezongen, toen mijn docent binnen kwam... 

Seductive





| Schoenen: Van Haren | 'Sexsokken': Nikki | Short: Nikki | Croptop: Nikki | Ketting: Primark |

Ik kon echt niet kiezen, dus ik heb hier drie foto's uitgekozen. Ik vind op alle drie de foto's Nikki's blik heel erg mooi en sterk. De foto's en titel spreken eigenlijk voor zich, ik kan er niet zoveel meer verder over vertellen ;).


Uiteindelijk was Nikki een beetje moe geworden van al het staan/liggen/zitten, dus zijn we maar gestopt. We hebben in totaal iets van 416 foto's gemaakt, dus dat waren er wel weer genoeg.

Ik heb de resultaten aan mijn docenten laten zien en ze vonden ze veel beter dan de serie van mijn integrale beoordeling. Dat was ook het doel, dus dat is heel fijn! Nikki en ik zijn ook superblij met de resultaten, yaay!!

Het was weer leuk om met Nikki te werken, want ze is zo'n goed en mooi model! Laat me weten wat je er zelf van vond, vind ik leuk :)

You Might Also Like

6 reacties

  1. Ik vind het erg tof geworden!
    Toch heb ik wel mij favorieten hihi!
    Ik ben blij te horen dat de docenten het goedgekeurd hebben!
    Succes!
    Liefs Iep
    Mevrouw-iep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Welke zijn je favorieten als ik vragen mag?

      Verwijderen
  2. Gave serie! Begrijpelijk dat jullie zo lang bezig waren, gezien al de verschillende outfits enzo. Maar het resultaat is erg tof geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die outfits wisselen kostte wel wat tijd, want elke keer moesten we naar de wc's, omdat er geen kleedkamer in de studio is. En dankjewel :)

      Verwijderen
  3. Leuk gedaan zeg, zoveel foto's die er gekomen zijn! Toffe achtergrond ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.