PERSONAL | Plog: 27 - 02- 2015

zaterdag, februari 28, 2015


Wauw, wat was gisteren een mooie dag!! Heerlijk weer, een positief gevoel en heerlijk een dagje alleen thuis! Ik besloot de dag vast te leggen in foto's, dus lees snel verder :)


 

Toen ik wakker werd ben ik meteen hongerig naar beneden gerend en heb ik een lekker ontbijtje gegeten. Ik was nog niet helemaal wakker, dus vergat ik een foto te maken. Ik at een krentenbol, een sneetje met kipfilet, een Breaker met kersensmaak en daarbij dronk ik sojamelk, wat echt best lekker is!


Ik pakte even mijn laptop erbij en checkte mijn mail en social media.


Toen ik de moed had verzameld om iets nuttigs te gaan doen, ging ik even snel douchen en deed ik mijn make-up. Normaal doe ik dat altijd boven in mijn kamer, maar ik kon geen steek zien, omdat mijn lampje kapot is gegaan.


Ik koos deze outfit uit. Lekker makkelijk en comfortabel, want ik had bedacht dat ik even het dorp in zou gaan. Ik zou namelijk een andere broek aan doen, maar helaas scheurde hij toen ik hem aantrok.... Het leek me daarom wel handig als ik even een nieuwe broek zou gaan kopen. Ik had namelijk al leuke gezien bij de C&A, maar die had ik laten hangen omdat ik al genoeg had, maarja he? Hahaha! 


Dit is de make-up look die ik droeg, lekker rode lippen, heftige eyeliner en misschien ietsje te veel bronzer... Wel vrolijk en zomers vond ik!


Toen ik mijn spullen bij elkaar ging pakken, was mijn vogel enorm luidruchtig aan het krijsen, dus gaf ik hem even wat eten en drinken. Daarna was hij weer 'blij'.


Yes, al mijn spullen bij elkaar! Snel op de fiets naar het dorp dan maar! Ik wilde ook maar even wat lekkers gaan kopen om als lunch te eten, want het was inmiddels al 12 uur.


In de C&A paste ik deze broek. Hij wat wel oke, maar ik vond hem net niet mooi genoeg.


Daarna paste ik deze en wauw, zoiets zocht ik precies!! De broek valt echt tot halverwege mijn buik, dus superhoog! Ook de kleur vind ik wel tof. Hij heeft zo'n acid wassing en ik ben daar echt fan van de laatste tijd! Jullie snappen ondertussen wel dat ik deze broek heb gekocht. Later zag ik ook twee basic truitjes hangen voor €5,- per stuk, geen geld, dus die nam ik ook nog mee.


Ik had mij de supermarkt toch iets rustiger voorgesteld zo tussen de middag. Er waren maar twee van de 8 kassa's open en ik heb denk ik een kwartier in de rij gestaan...


Ik zag een winkel die ik nog niet kende. Ze verkopen allemaal verzorgingsproducten en alles kost net even wat minder dan in bijvoorbeeld de Kruidvat of de Etos, maar ik vond het echt heel sfeerloos ingericht. Ik heb ook niets gekocht, want ik had het niet nodig.


Nadat ik even in die winkel gekeken had, was ik weer naar huis gegaan met bovenstaande buit. Bij de supermarkt kocht ik nog een 5-pack Bueno (waar ik er 1 moet bewaren voor woensdag om met Nikki te delen, moeilijk moeilijk...) een zakje met de lekkerste chocoladesnoepjes ever en twee frikandelbroodjes voor de lunch, keigezond!


Iets minder leuk. Sinds twee weken heb ik op elke hak een blaar zitten en elke keer gaan ze weer open. Het maakt dan niet uit welke schoenen ik aan doe, als ik heen pleisters plak, heb ik een probleem... En natuurlijk was ik de pleisters vergeten.... Haha, echt lekker dit als je aan het eten bent, sorry xd!


Yesh, look at ma foodz! Ik at mijn lunch terwijl ik tv keek en uiteindelijk ben ik tv blijven kijken tot een uur of half 2, oepsie...


Als 'lunchtoetje' nam ik alvast een Bueno, die krengen zijn zo heerlijk!!!


Rond een uur of drie ben ik begonnen met mijn Bloglovin' achterstand in te halen onder het genot van lekkere Rooibos thee en goeie muziek!


Het muziekluisteren begon te overheersen en uiteindelijk heb ik maar een korte choreo gemaakt op Rocket van Beyoncé, yay! Ik had het ook superwarm, dus heb ik meteen maar even andere kleding aangedaan; mijn nieuwe broek met een croptop. En ja, ik heb buikspiertjes xd


Om een uur of kwart over 5 kwam m'n broertje thuis van werken en zette ik de frituurpan aan, want vrijdag is patatdag!!


Ahhhh liefde <3 De kroket en frikandel kwamen er later ook bij, yum!!


Na het eten keek ik het nieuws en EditieNL met een lekker warm kleedje over me heen, die ik Gerrit noem, want hij is fluffy en doet me aan een schaap denken. Schapen moeten een naam hebben en ik vond Gerrit wel een leuke schapennaam.


Later op de avond kwamen mijn ouders weer thuis en was ik vlogs en andere leuke filmpjes aan het kijken op Youtube. Ik deed nog een poging om Spartacus te kijken, maar hij wilde steeds niet laden. Ons internet heeft echt heel veel struggles. Elke keer verbreekt de verbinding of hij laad dingen niet, echt heel erg vervelend!


Om een uur of 10 ging ik naar bed, want ik was echt heel erg moe en m'n blaren deden pijn. Ik keek nog even op Instagram (@elmeau_), Snapchat (nadinexhope), Twitter (@elmeau_), Facebook en Whatsapp. Het meeste wat ik zag ging over die ***jurk... Pfoe, ik werd er echt helemaal gek van, hahahah! Toen ik echt niet meer mijn ogen open kon houden, ging ik lekker slapen :).

Hopelijk vond je het leuk om mijn dag in foto's te zien, laat het me even weten als ik dit vaker moet doen, want voor mezelf is het ook wel grappig om over een tijdje weer terug te lezen! Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Leuk om te lezen! Hihi, Gerrit ziet er echt zo zacht uit. Ik zou er de hele dag mee rondlopen denk ik. Leuke broek heb je gekocht! Wel spijtig (vind ik) dat in bijna alle broeken tegenwoordig gaten zitten. Ik ben er niet zo'n fan in (en maak ze liever zelf) want dat scheurt zo ver open!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks! Ja, dat is wel waar van die gaten, maarja, ik vind ze wel leuk :)

      Verwijderen
  2. Jee! Je eet gewoon wat je wilt, leuk! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja ik kom toch niks aan, maar meestal eet ik wel gezond hoor ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.