PERSONAL | Mijn playlist

zondag, februari 08, 2015


Hoihoi, wat vind je van mijn nieuwe layout? Er zitten nu nog een paar foutjes in, maar die ga ik zo snel mogelijk oplossen! Vandaag deel ik een paar favoriete nummers in een Spotifyplaylist, dus lees snel verder!


Ik luister de laatste tijd niet heel erg veel meer naar muziek of de radio. Ik heb daar simpelweg geen tijd meer voor. Het is natuurlijk wel goed om vaker muziek te luisteren, vandaar deze playlist, zodat ik ook meer gemotiveerd ben om nieuwe nummers te ontdekken.

1. Mark Ronson & Bruno Mars - Uptown Funk


Uptown Funk, wie kent hem niet? Als het aan mij ligt is dit gewoon het beste lied ooit gemaakt. Ik kende hem al een tijdje, maar pas toen Nikki het nummer ging gebruiken tijdens de waacking les, begon ik hem pas echt super te vinden. Leuk feitje, Nikki en ik kunnen het hele nummer inclusief accenten in de muziek compleet meezingen. Ik heb ook een waacking freestyle van Nikki op dit nummer gefilmd, als je wil kan je die ook even bekijken, want daar zit zelfs meer funk in dan in de videoclip! Deze meid is gewoon zo ontzettend goed in (bijna) alles wat ze doet, ik ben echt trots op haar :3


2. A great big world & Christina Aguilera - Say Something

Dit is gewoon een pareltje. De stemmen vind ik goed bij elkaar passen, de opbouw vind ik goed en de tekst is mooi.


3. Tokio Hotel - Run, run, run

Nikki zei: 'Nu ga ik je een nummer laten luisteren en dan moet je de artiest raden. Ze hebben heel lang niks meer gedaan, maar ik denk wel dat je ze kent'. Ze liet me het nummer horen en na even denken hoorde ik het: Tokio Hotel. Ik was echt heel erg verbaast, want ik kende ze helemaal niet op deze manier. Echt een heel mooi nummer vind ik het, thanks Nikki!


4. Bastille - Of The Night

Wederom een nummer met dank aan Nikki, ze heeft hier namelijk een choreo op gemaakt voor ons. Het nummer is oorspronkelijk van iemand anders, maar Bastille heeft hem in een nieuw jasje gestoken. Ik zet deze altijd aan als ik 's ochtends al heel vroeg in de bus zit, want ik word er lekker wakker van (soms). Als je niet zo van lijken en bloed houd, kijk dan beter de video even niet.


5.  Galantis - Runaway (U & I)

Ahhh deze is zo lekker vrolijk, echt een heerlijk nummer al vind ik het begin niet zo.


6. Olly Murs ft. Travie McCoy - Wrapped up

Ook weer een lekker vrolijk nummer, leuke clip, leuke man! Zeg nou zelf, als je dit nummer hoort kan je toch niet stil blijven zitten?


7. Labrinth - Jealous

Gisteren hoorde ik dit nummer voor het eerst toen ik uit verveling naar XITE keek. Ik was al klaar, maar het was te vroeg om al naar Angel's te gaan. Ik heb dat wel vaker en dan ga ik gewoon even naar XITE kijken en meestal vergeet ik dan de tijd, zoals gisteren. Dit nummer kende ik nog niet, maar ik vind hem heel erg mooi en oprecht, zelfs een beetje oldschool. De video is heel simpel, dus de focus ligt echt op de tekst. Heel mooi gedaan!


8. Bastille - Oblivion

Alweer Bastille, maar nu dan totaal iets anders. Een heel erg mooi rustig nummer. Ook deze ken ik door Nikki, maar ik denk dat dat vooral komt doordat zij alleen lesgeeft met goede nummers de laatste tijd, haha!


9. Disclosure & London Grammar - Help me lose my mind

Oh god, ik ga weer zeggen dat ik dit nummer door Nikki ken... Deze keer niet uit de dansles, maar uit de yogales. Ik vind hem zo powervol! (Het is best grappig, ik volg Nikki ook op Spotify en blijkbaar is ze nu van die typisch Aziatische muziek aan het luisteren die je ook bij de Chinees zou horen, die muziek vind ik echt zo verschrikkelijk, haha!)


Je kan de onderstaande lijst afspelen en volgen, ik zal er af en toe nieuwe nummers inzetten, zodat de lijst up-to-date blijft!


Bedankt voor het lezen, wat is jouw favoriete nummer en wat vind je van mijn layout?

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.