PERSONAL | 50 feiten over mij

vrijdag, februari 20, 2015


Ik zag net de video van Jiami waarin ze (bijna) 50 feitjes over zichzelf vertelde. Het leek me wel leuk om het ook te doen, maar dan in de vorm van een artikel, dus lees snel verder!


1. Vanmorgen werd ik wakker en mijn dekbed lag overdwars op  mijn bed, heel raar, ik had er niks van gemerkt. Pas toen ik wakker werd voelde ik dat mijn voeten heel koud waren.

2. Soms ben ik zo moe dat ik gewoon in mijn sportkleding in slaap val, wel goed gesport dan tho xd

3. Ik kan niet slapen zonder knuffel, of iets anders zachts wat ik vast kan houden, zoals een deken.

4. Ik was echt heel teleurgesteld toen de Starbucks vlakbij school tijdelijk dichtging. Inmiddels is hij gelukkig weer open, maar moeten we wel omlopen nu...

5. Ik heb al sinds mijn 15e rood haar. Ik ben nu 18 en ik denk dat het nog vele jaren rood blijft :)

6. Er zijn maar een paar mensen die mijn haar aan mogen raken: m'n tante's, de kapper, m'n baas, Nikki en ikzelf. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, want ik vind het wel fijn als iemand m'n haar doet, maar wel met toestemming dan xd

7. Ik heb totaal geen brillenhoofd, precies helemaal niks staat me.

8. Een paar jaar geleden was ik helemaal obsessed door The Black Eyed Peas, nu heb ik geeeeen idee meer hoe het met ze gaat en of ze überhaupt nog muziek gaan maken met z'n vieren. Ik zou het wel heel leuk vinden.

9. Toen ik 10 was ben ik gebeten door een hond in m'n lip, je kan het nog heel goed zien helaas...

10. Ik lees en beantwoord al de reacties die ik krijg!

11. Als ik te lang achter mijn laptop zit, ga ik wazig en een klein beetje scheel kijken met mijn linkeroog.

12. Ik ben of heel rustig, of heel druk. Een middenweg bestaat niet.

13. Ik moet al bijna drie weken een afspraak maken bij de dokter, maar ik weet dat ik heel lang in de wacht moet staan en ik ben zuinig op m'n beltegoed... 

14. Soms ben ik super ongeduldig en irriteer ik me gewoon aan mezelf.

15. Ik heb zojuist drie keer achter elkaar geniest.

16. Ik wil altijd lekkere recepten uitproberen, maar we hebben nooit de ingrediënten in huis en ik kan nooit de motivatie vinden om daadwerkelijk te gaan koken. Ik heb soms wel m'n goede momenten en ik kan ook redelijk goed koken, al zeg ik het zelf.


17. Soms wil ik ergens heen en foto's maken, maar dan ben ik er en denk ik 'neh, geen zin meer'. 'Nadine, je doet de fotografieopleiding, ga je schamen!'...

18. Als ik met iemand app, lees ik altijd alles in hun eigen stem, inclusief accent. In mijn hoofd kan ik echt heel goed accenten nadoen, van Achterhoeks tot Brabants tot Rotterdams tot zo plat als het maar zijn kan, haha!

19. Soms praat ik veeeeel te veeeeel

20. Ik kan niet tegen kietelen, als je ook maar een vinger uitsteekt lig ik al op de grond.

21. Ik snap het nut van het programma RTL Boulevard nooit zo goed, maar soms vind ik het wel leuk om te zien.

22. Sinds kort kijk ik de serie 'Spartacus'. Echt een aanrader, behalve als je niet tegen bloed, mensen die de huid van iemands gezicht afsnijden en onthoofdingen kan... hehe...

23. Als ik uit huis ga, krijg ik een kat van mijn ouders.

24. We hadden vroeger een kat en een vogel.

25. Later alleen een kat en twee helften van een vogel..... Inmiddels is de kat weg en hebben we een nieuwe vogel die maar niet dood lijkt te gaan, hij is echt heel vals. Als je langs de kooi loopt, probeert hij je aan te vallen. Echt een dom beest, maar hij is wel heel mooi!

26. Ik ben heel beschermend naar sommige mensen toe, if you mess with them, I will mess with you!

27. Ik vergeet altijd mijn teennagels te lakken.

28. Als ik in een groepsapp zit en ik ken de nummers niet, kan ik daar echt niet tegen!

29. Ik heb nog nooit sushi gegeten, echt erg!

30. In 2012 ben ik naar Londen geweest met school. We gingen toen in de Londen Eye toen het donker was, echt het mooiste uitzicht wat ik ooit heb gezien!

31. Ik ben niet snel tevreden met de cijfers die ik krijg op school, tenzij het voor een exact vak is waar je een bepaald aantal vastgestelde fouten kan maken.

32. Ik wil heel graag zo snel mogelijk een tattoo laten zetten, maar ik blijf het maar uitstellen xd

33. De blauwe vinkjes op Whatsapp is echt de idiootste uitvinding ooit. Nu kan ik niet meer mensen ongezien negeren, maar moet ik altijd iets sturen van 'wacht ff, ik ben nu druk'... Soms voel ik me ook genegeerd door anderen als er blauwe vinkjes staan, hehe...

34. Ik vind het echt heel lelijk als je het randje van je onderbroek ziet door je broek heen, de afdruk zeg maar. Please, draag een strakke broek of (sport)legging altijd met een string, tenzij het echt niet anders kan...

35. Ik ben nog nooit met een vliegtuig ergens heen geweest.

36. Dinsdag ga ik voor het eerst in m'n leven alleen naar Amsterdam om onbekende mensen aan te spreken en te vragen of ik een foto van ze mag maken voor een schoolopdracht... Doei comfortzone xd


37. Ik wordt misselijk van de chocolademelk van de Starbucks, maar toch bestel ik het soms, echt dom, whaha!

38. Ik kan eten wat ik wil, maar ik kom niks aan. Sommige mensen lijkt het ideaal, maar voor mij is het heel erg frustrerend.

39. Ik schaam me voor sommige foto's/www's/enz die ik op Hyves plaatste. Wat ben ik blij dat je niks meer kan vinden daarvan, yeah!

40. Ik word altijd heel rustig van katten, vooral als ik ze aai of als ze bij me gaan liggen.

41. Ik wil nooit meer een windows laptop, mocht mijn lieve kindje ooit kapot gaan, koop ik weer een macbook pro, no matter what!

42. In april krijg ik eindelijk mijn studenten OV, dat wordt veeeel reizen! (Ik moet wel nog steeds alles regelen, lekker op tijd...)


43. Ik ben heel erg chaotisch, maar de omgeving waar ik ben moet wel rustig zijn, anders word ik helemaal gek!

44. Als ik iets snap en ik vind het heel simpel, kan ik er slecht tegen als anderen het niet begrijpen. Heel onterecht, I know, haha!

45. Ik unfollow blogs meteen als de foto's er niet uitzien, ook al is het inhoudelijk heel goed. Ik kan daar zo slecht tegen!

46. Soms zijn mijn verwachtingen te hoog en ben ik als het tegenvalt ook mega teleurgesteld.

47. Ik moet al een paar uur naar de wc, maar ik heb geen zin om op te staan.

48. Ik ben heel goed in mezelf laten geloven dat dingen erger zijn dan dat ze eigenlijk zijn.

49. Als ik ergens blij mee ben, wil ik het zoveel mogelijk mensen laten weten. Het kan me dan ook niet schelen of het ze iets aangaat, ik wil het gewoon vertellen xd

50. Mensen die weigeren hun fouten toe te geven.... Please, ga weg, snel xd

Dit waren de feitjes die ik wel de moeite waard vond om te delen. Als je naar aanleiding van deze post iets aan me wil vragen, voel je dan vrij om even een reactie achter te laten. Als het er veel zijn ga ik er een aparte post van maken en anders beantwoord ik hem meteen in de reacties :)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik dacht eerst dat het een beetje lang zou worden om alles te lezen, maar eigenlijk las dit echt supervlot! Wat een leuke weetjes, lekker random en heel erg interessant. Ik vond het echt leuk om te lezen, zulke persoonlijke dingen moet je meer doen :D Ik herken me bovendien in een heel aantal dingen -maar die kan ik nu niet meer allemaal opsommen- en dan vooral over het brillenhoofd, de vinkjes op Whatsapp en de sushi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja ik dacht eerst ook 'hmm zijn 50 er niet veeeel te veel', maar ik heb het gewoon kort gehouden en dan gaat het wel. Leuk dat je dingen herkent en ik ga zeker vaker zoiets doen :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.