PERSONAL | 25 random foto's van mijn telefoon

donderdag, februari 26, 2015


Hebben jullie ook wel eens dat je foto's maakt en er vervolgens eigenlijk niks meer mee doet? Ik heb dat vooral met mijn telefoon. Vandaag heb ik een paar vergeten foto's uitgezocht en die laat ik zien, lees snel verder!



Dit was een van de eerste schooldagen. Ik voelde me heel luxe met een iMac en een Macbook pro (+ mijn mooie Hello Kitty beker natuurlijk!)


Voor een schoolopdracht moesten wij stil gaan staan in een drukke mensenmassa en fotograferen met een lange sluitertijd, zodat de mensenmassa allemaal beweegt en wij wel scherp waren. Hele leuke opdacht die we op het station besloten te doen.


De kat van mijn oom en tante is echt superlief. Hij kwam gezellig naast me zitten en hij wilde ook een selfie, maar blij keken wilde hij dan weer niet xd.


Toen ik wakker werd 's ochtends bij Nikki en haar vriend thuis op de boot, begonnen we de dag met lekkere thee, croissantjes en twee afleveringen van My little pony op Netflix. Gewoon omdat we volwassen zijn, zaten we lekker voor de tv, op de bank, in onze pyjama, met knuffels, een beetje schaamteloos wakker te worden xd.


Geen van ons beiden had dit ooit kunnen verwachten: Nikki weer in de schoolbanken! Ze is al anderhalf/twee jaar afgestudeerd van de Dansopleiding en het was precies niet haar bedoeling om weer naar school te gaan, maar ze moest wel... We zouden namelijk gaan shooten op school, maar mijn docenten kwamen met de verrassing dat we eerst nog naar de videobeoordeling moesten, verplicht... Nikki was natuurlijk al onderweg toen ik het hoorde dat ik er echt niet onderuit kon, dus zaten we gezellig samen een beetje te kloten in de collegezaal xd.


Even mijn 'Ik ben nooit de oud voor Bambi' snapback rocken enzo.


Ik was in de Starbucks (ja, verrassing, haha) en ik maakte even een stilleven van de onderdelen van de beker. Volgens mij hadden we net een les over stilleven gehad of gingen we die juist doen, ik weet het niet meer precies xd. 


Nog nooit ben ik zo blij geweest met een zitplek! Ik stap in op het beginstation en deze foto maakte ik twee haltes verderop, moet je nagaan! En in plaats van dat de bus gewoon doorrijd omdat hij vol is, stopt hij gewoon en stappen er elke keer meer mensen in die dan zelfs tegen de voorruit aan gaan staan, echt super onveilig!


Elke woensdag staat er weer een heerlijke maaltijd op Nikki en mij te wachten. We dineren namelijk altijd in de sportschool, omdat 1. Nikki al om en uur of half 3 vertrekt uit Rotterdam en niet om 2 uur al avond gaat eten en omdat 2. Ik gelijk uit school naar Angel's kom en dus niet thuis eet. We blijven ook tot laat meestal en voor Nikki thuis is, is het rond middernacht en bij mij een uur of half 10, 10 uur. Elke woensdag neem ik dus een salade mee die we lekker opeten en soms is die salade erg fotogeniek.


Look at this kitty, it's so freaking fluffy!! Dit is de kat van mijn andere oom en tante die ze van een andere eigenaar overgenomen hadden, omdat de kat het daar niet naar haar zin had. Het is echt net een leeuw, zo groot en fluffy!


Ook een van de eerste lessen op school. Het internet had er geen zin in, dus gingen we maar buiten tekenen.... Juustem!


Ook aan het begin van het schooljaar. We waren maar met z'n zessen op school, dus hebben we gezellig een hele fotoshoot gehouden samen. Natuurlijk hebben we ook even genoten van het lekkere weer!


Dezelfde kat als op de derde foto. Deze keer kwam hij naast me liggen en legde hij zijn koppie op mijn hand, jullie snappen natuurlijk wel dat mijn hart brak van cuteness overload ^^.


Ohja, daar hebben we onze 'Photobombmeneer' foto! We waren op de trein naar Rotterdam Blaak aan het wachten en natuurlijk ga je dan selfies maken om de tijd een beetje te doden, hehe! Je wil ook echt niet weten hoe koud het was om half 1 's nachts daar! Pfoe!


Oehhhh dit wil ik binnenkort weer gaan maken, mijn megalekkere bamisoep! Ik laat het ei er denk ik wel uit, want dat vond ik er niet echt heel lekker bij. Het is echt heel simpel om te maken, dus misschien post ik binnenkort wel een recept :)


In Veenendaal zit deze toffe winkel. Helaas is hij nu dicht, hopelijk tijdelijk, want hij is zo awesome! Jammer genoeg wel een beetje duur, maar die stijl is zo dope!


Jaaaaa, het teddybeerchocolaatje van kerst! Hij was zo schattig, maar ook lekker xd


Once upon a time... deed ik gezond toen ik onder schooltijd langs de Appie ging. Hoe het gebeurde weet ik ook niet, maar ik versierde hem met een inpaklintje en ik weet nog dat een docent me heel verbaasd aankeek toen hij me uit de bak fruit zag eten, haha!


Deze foto maakte ik toen mijn vader en ik mijn broertje van voetbal gingen halen. Het regende superhard, maar natuurlijk zijn de druppels op het raam ook erg fotogeniek!


Zoek de verschillen: Nikki's hand die ik had gelakt is links en mijn hand die Nikki had gelakt is rechts... Wat hebben we hierom gelachen, haha! (Links is het holografische lakje uit mijn nagellakstash artikel waar ik vragen over kreeg)


Wat te doen tijdens een les waar je alleen maar voor je uit zit te staren? Dumb ways to die spelen op Sascha's iPod xd


Zo, even stoer doen, maar ook een beetje lief met mijn hartje voor mijn foto waar ik heel trots op ben :)


Soms snap ik niet zo goed hoe mensen zoveel kunnen kopen in een winkelsessie, waar laten ze hun tasjes??? Tell me!!!


Nawhhh, zo leuk die hartjes op de Starbucksbekers tijdens (en na) Valentijnsdag!


En om even af te sluiten is hier een selfie die ik maakte bij mijn opa thuis, gewoon omdat het kon!

Zo, nu heb ik toch een beetje het gevoel dat de foto's in deze post een beetje nut hebben gehad toen ik ze maakte. Als je het leuk vind, kijk dan zelf ook even op je telefoon naar 25 foto's en schrijf er ook een post over. Als je dat hebt gedaan lijkt het me superleuk om die ook even te lezen, dus stuur me dan even een linkje :) Heel erg bedankt weer voor het lezen en tot de volgende keer!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Erg leuk! Ik maak heel weinig foto's met mobiel, maar misschien staan er nog wel 25 leuke tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Origineel artikel zeg! Ik hou van die Hello-Kitty beker haha. En wat voor leuke opdrachten moet je doen voor school! Ik vind het nog altijd een beetje spijtig dat ik geen fotografieopleiding heb gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, ja vanalles. Ook wel minder leuke, zoals outdoorsport fotograferen. Dat is echt precies helemaal niet mijn ding.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.