OPROEPJE | Valentijnsposts gezocht

dinsdag, februari 10, 2015


Vandaag alleen even een kort oproepje. Ik wil zoals velen een Valentijnsartikel gaan schrijven. Het leek me erg leuk om dit op een andere manier te doen, daarom wil ik jullie vragen om hulp. Lees snel verder :)

Omdat eigenlijk alles al is gedaan, vond ik het wel een leuk idee om de allerleukste Valentijnsartikelen (DIY's, looks, recepten, etc.) van Nederlandse en Vlaamse bloggers op een rijtje te zetten. Denk je nu bij jezelf 'Oh wat leuk, je mag de mijne gerust gebruiken!' Lees dan even onderstaande voorwaarden en de uitleg hoe je mee kan doen.

Voorwaarden
- Het artikel moet door jou geschreven zijn en Valentijn als thema hebben
- Ik mag 1 foto uit jouw artikel gebruiken, zodat lezeressen daarop kunnen klikken en zo naar je artikel gaan
- Je krijgt er geen vergoeding voor, op naamsbekendheid na dan, wat ook weer mooi meegenomen is ;)
- Ik vermeld uiteraard je blog bij het artikel
- Het zou leuk zijn als je mijn post even deelt via een social media kanaal, mocht je artikel erin zitten (anders mag het natuurlijk ook, hehe)

Nou, dat lijkt me toch best een aardige deal, vind je ook niet :) Valentijn gaat nou eenmaal om liefde en delen is lief, ik vind het altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken en op deze manier kunnen mijn volgers ook weer nieuwe blogs ontdekken. Lijkt het je leuk, op deze simpele manier kan je meedoen:

Meedoen
- Laat voor aanstaande vrijdag 18:00 een reactie achter met daarin de link naar je artikel (dus niet naar de homepagina van je blog)
- Als je voorkeur hebt voor de foto die ik gebruik, laat het dan weten
- Laat even je Instagramgebruikersnaam achter, zodat ik je kan taggen als het artikel online staat

That's it, simpel he? Wie weet staat jouw artikel zaterdag in de mijne! Mochten er nog vragen zijn, laat het dan even weten in de reacties :)

You Might Also Like

4 reacties

  1. Oei ik moet mijn Valentijnsartikel nog maken :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, kan nog, als hij af is mag je hem alsnog sturen als je dat wil :)

      Verwijderen
  2. Leuk concept! Ik heb helaas niets met Valentijn dus ik ga je niet verder kunnen helpen. Ik ben wel benieuwd naar het resultaat trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh jammer! Het resultaat zal je zaterdag zien :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.