LIFESTYLE | Delen is lief #Valentijnsdag

zaterdag, februari 14, 2015

Een sneak preview van de Pin Up Girl shoot die ik gisteren deed, binnenkort meer resultaten hier te zien :)
Vandaag is het zaterdag en voor sommigen ook Valentijnsdag. Voor alle mensen zoals ik die vandaag niet zo heel veel bijzonders te doen hebben, omdat we single ladies zijn, heb ik deze post gemaakt met allemaal artikelen/video's van andere meiden die jullie lekker kunnen lezen!

Juist, ik heb nog nooit een vriend gehad. Wel eens een date, eigenlijk pas nog, maar na een paar weken lang helemaal gespamd te worden via Whatsapp en Facebook, ging het finaal mis. Ik vind dat wel zo kinderachtig, want elke keer zei ik dat ik iets anders aan het doen was, of druk was, maar elke keer begon hij een gesprek. Ook als ik niet reageerde kwam er een uur later een appje binnen 'Nadine? Leef je nog?' en dan overdrijf ik niet! Alsof hij afhankelijk was van me... Pfoe, ik ben blij dat ik daar nu geen last meer van heb, hehe!

Maar goed, voor alle meiden die single zijn (meiden die wel een vriend of vriendin hebben mogen natuurlijk ook meedoen) heb ik de allerleukste Valentijnsartikelen verzameld!



Romy van www.muchable.nl is een heel creatief meisje. Ik volg haar al een tijdje en toen ik een oproep plaatste in een blogger Facebookgroep reageerde ze vrijwel meteen, terwijl ik een van haar vlogs aan het kijken was. Hoe toevallig? Romy maakte deze superleuke DIY en als je verder kijkt op haar blog staan er nog veel meer leuke artikelen! 



VERSUS A is een nieuwe blog van Vera en Suz. Toen ik deze video zag wilde ik meteen naar de dichtstbijzijnde supermarkt rennen om de ingrediënten te kopen, maar helaas zat de supermarkt dicht en heb ik er verder niet meer aan gedacht. Als je van bakken houd en vooral van zoetigheid, zal ik dit recept zeker per direct gaan uitproberen :)



Een hele mond vol en wat ziet deze taart gemaakt door Lies er heerlijk uit! Valentijn zonder chocola is ook eigenlijk geen Valentijn, dus deze megalekkere taart mag op deze dag niet ontbreken. (En ja, vandaag mag het echt want chocola houdt van je en het zou lullig zijn als je chocola's liefde niet beantwoordt, hehe)



Wauw, wat ziet deze look van Anneloes er prachtig uit! Ze is zo goed in makeup tutorials maken en ik vind ook dat ze het erg duidelijk en leuk doet. Een aanrader om te kijken en na te maken als je vanavond een date hebt met je lover, of als je gewoon net zoals ik het leuk vind om op je vrije dagje te experimenteren met makeup. 



Nienke is ook al creatief bezig geweest met deze leuke DIY! Je hebt niet zoveel materiaal nodig, maar het duurt wel even voordat hij af is. Ik denk dat je er wel een middagje mee kan vullen. Het lijkt me echt heel leuk om deze DIY een keer te proberen. Het is namelijk een hele leuke decoratie voor in huis, of om als cadeautje aan iemand te geven, wat natuurlijk extra leuk is omdat je hem zelf hebt gemaakt!

Nou, met deze artikelen kom je de dag wel door! Heel erg bedankt voor het lezen en vergeet deze dames (en mij) niet te volgen :) Fijne Valentijn nog <3

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.