FASHION/VIDEO | #OOTD Almost Spring!

zaterdag, februari 28, 2015


Het heeft een hele tijd geduurd, maar ik heb weer een video gemaakt! Een heuse OOTD wel te verstaan, lees snel verder!


Helaas heb ik nog steeds geen eigen camera waarmee ik kan filmen en deze keer heb ik die van mijn ouders gebruikt. De kwaliteit is om van je janken, maar ik wilde zo graag filmen!!


| Kimono: Forever 21 | Hempje: Hema | Broek: C&A | Ketting: Gift | Schoenen: Loavies.com |

Ik draag een aantal nieuwe items en ik vind ze zo vrolijk en lente-achtig dat ik ze wel ootd-waardig vond. Even geen 'new in' artikel dus, maar een ootd!

De volgende keer zal ik proberen een camera van school te lenen, maar voor nu nog even met deze kwaliteit! Bedankt voor het kijken en nog een fijne dag <3

You Might Also Like

2 reacties

  1. Staat je mooi! En zo slecht vind ik de kwaliteit helemaal niet, en nu luister ik de hele tijd naar je liedje van je OOTD haha <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahah, me too, echt een leuk nummer & Thanks :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.