FASHION | Nieuwe kleding en impulsief doen

zaterdag, februari 14, 2015


Hey, leuk dat je er weer bent! Vandaag ben ik van plan je te gaan shockeren met mijn nieuwe kapsel en om je mijn nieuwe aankoopjes te laten zien, again xd Ben je benieuwd, lees dan snel verder!


Afgelopen maandag werd ik wakker en zag ik dat ik €100,- aan shoptegoed had gewonnen bij Loavies, dankzei Iris, nogmaals heel erg bedankt meid!! Ik heb vrijwel meteen mijn winkelmandje gevuld met de volgende items:


Dit jasje had ik al heel erg lang op het oog, maar ik vond hem steeds aan de dure kant. Een vriendin heeft deze ook, maar dan met zilveren details en ik vond hem zo mooi en hij zat ook super fijn! En ja, als je €100,- wint en je wil hem nog steeds hebben, moet je dat gewoon doen dan. Hij kost €59,95.


Ook wilde ik al heel erg lang leuke, maar stoere laarsjes met gespen. Noooooit vond ik die, maar gelukkig stonden deze ook gewoon op Loavies.com! Ik heb ze vandaag al aangehad en ik moet eerlijk zeggen dat ik even moet wennen aan laarsjes, aangezien ik altijd sneakers draag. Ze moeten nog even ingelopen worden, maar ik vind ze in ieder geval heel erg mooi! €25,- kosten ze in de sale. (En ik heb gewoon maatje 36 gekocht weer, zit toch veel fijner als ze goed aansluiten, haha!)


Natuurlijk mogen een paar basic hakken ook niet ontbreken. Jammer dat de foto niet scherp is trouwens, hopelijk zien mijn docenten dit niet, hehehe... De hakken die ik had waren niet zo heel draagbaar (zit-op-een-stoel-en-loop-zo-min-mogelijk hakken) of iets te groot. Ik had nog €15,- over en deze kosten dat precies, dus mochten ze ook in het winkelmandje. Ik was wel een beetje bang hoe de maat zou vallen, maar ze passen precies en zitten ook nog eens comfortabel, yay!! Heel blij met mijn 'gratis' nieuwe items!

Alweer een paar weken terug ben ik samen met mijn moeder naar Amsterdam geweest, want ik wilde graag naar het FOAM, een fotografiemuseum. Helaas viel het allemaal niet zo mee, want door de sneeuw reden de treinen niet. Gelukkig konden we wel later op de dag gaan en achteraf maar goed ook, want het museum viel heel erg tegen. Wel zijn we nog wezen winkelen en hebben we koffie gedronken bij de Starbucks, een gezellig moeder/dochter dagje. (Er ontbreekt een item die ik kocht bij Pull & Bear, namelijk een basic zwart shirt met opgerolde mouwtjes, niet zo heel boeiend, dus please forgive me ^^)


Bij de Monki in de sale kocht ik dit basic grijze hempje, want daar kan je er niet genoeg van hebben! Hij kostte maarliefst €4,-!


Bij de Bershka kocht ik dit sporttopje, omdat ik die eigenlijk nog niet had. Hij is echt heel erg lelijk, maar dat vind ik dan juist weer leuk. Ik kan ook lekker ordinair de rits opendoen als ik wil, zoals al die vrouwen in films dat altijd hebben, hahaha! Neh, ik houd het wel netjes hoor. Ik heb hem alleen nog niet heel vaak gedragen, waarom vraag ik me nu ook af, want ik vind hem echt heel leuk. Ik denk dat het komt omdat het in de sportschool erg koud was en dit topje is niet heel warm. Gelukkig is de verwarming bij Angel's weer gefixt, dus ik ga hem nu weer vaker dragen! Hij was in de sale voor €7,99.


Yeaah, eindelijk een nieuwe sportbroek! Ik had er maar twee, een 3kwart en een lange en die 3kwart draag ik eigenlijk nooit, want m'n benen zijn er echt veeeel te wit voor. Ik moest en zou dus een nieuwe kopen. In eerste instantie wilde ik een Nike, gewoon een simpele, maar toen ik deze tegenkwam, was ik verkocht. De stof is best dik, dus lekker voor in de winter, mijn kont past erin, hij zit heel erg fijn en er zit een geheim vakje in! Het beste komt nu: hij was maar €19,99 in de sale!

Toen ik in Amsterdam was zag ik ook een heel leuk jurkje bij de H&M, maar had hem toch niet gekocht. Ik had heel erg veel spijt toen ik thuis kwam, dus besloot ik hem maar te bestellen...


Dit is hem! Hij sluit heel mooi aan en mijn figuur komt er (als ik anderen moet geloven) erg goed in uit. Ik vind het ook heel fijn dat hij lange mauwen heeft, want dan kan ik hem ook gewoon aan als het wat kouder is en hoef ik ook niet moeilijk te doen met een vest die ik niet heb/had. Ik geloof dat ik er €18,- voor betaalde, dus dat valt reuze mee ook!


Ja en weer even over het vest wat ik niet had, want nu heb ik er wel een! Voorheen deed ik altijd met een oude, stoffen baseball vest, van die hele goedkope van de Primark die ik ook al twee jaar heb en een wollen van de Zeeman die ik nog langer heb, dus ik vond dat ik wel een nieuwe mocht kopen. Ik koos voor een mooie diepblauwe kleur, met wat zwart er doorheen. Hij valt heel mooi en hij zit heel comfortabel. Helaas is hij wel wat dunner en doorschijnender dan ik dacht, maar alsnog ben ik er heel blij mee! Hij kostte €9,99.

En nu het shockerende gedeelte, namelijk mijn nieuwe kapsel. Woensdag zei ik heel impulsief tegen Nikki toen ze les aan het geven was, dat zij mijn haar aan een kant mocht millimeteren nadat we vrijdag klaar zouden zijn met shooten en foto's uitzoeken. Volgensmij heb ik Nikki nog nooit zo blij en enthousiast gezien, ze zei meteen ja! Ik wilde al heel lang iets extreems, maar durfde het nooit, maar blijkbaar dacht ik er ineens weer aan en dan wil ik het ook gewoon doen. Nikki is precies zo, een gek en impulsief idee moet gewoon gebeuren. Zo gezegd, zo gedaan. We hadden alleen wel bedacht dat het met mijn krullen beter zou zijn om niet de zijkant te doen, maar de onderkant. Nadat we geshoot hadden (waar de resultaten binnenkort ook van online komen), haalden we bij Nikki de tondeuse en om half tien stonden we in de badkamer met een mok koffie met Disaronno en een tondeuse. Voordat ik het wist zette ze de schaar in mijn haar en lag alles op de grond. Ik mocht niet in de spiegel kijken van haar, dus dat maakte het nog erger. Ik denk dat ik wel 10x heb gezegd 'Nikki, waarom doen we altijd van die domme, impulsieve dingen?' waarop ze antwoorde 'Omdat dat leuk is, kan je later aan je kinderen vertellen', waar ze ook wel weer gelijk in heeft. Toen het klaar was heeft ze meteen maar even op een supergeloofwaardige manier de puntjes en mijn lok bijgeknipt. Ze zat daar echt als een echte kapster supergeconcentreerd mijn haar te knippen, echt van alle markten thuis, hahaha! Nu ben je vast enorm benieuwd naar het resultaat...




Yeahhhh, we vinden het zo leuk geworden en Nikki is echt heel trots op zichzelf, erg terecht ook! Mijn moeder, broertje, vader, de baliemedewerkster bij Angel's vinden het niks, maar dat had ik ook niet anders verwacht xd. Het belangrijkste is dat ik er blij mee ben, al moet ik er nog wel een beetje aan wennen :)

Zo, dat was leuk he? Laat me weten wat je van mijn aankoopjes vind en van mijn haar als je dat wil, ik ben benieuwd :)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Proficiat dat je die winactie had gewonnen! 100 euro is echt heel veel & je hebt er superleuke dingetjes mee gekocht :) Dat kleedje van de H&M vind ik ook echt prachtig, net iets wat ik ook zou dragen (zeker met die lange mouwtjes). Ik was eventjes geschrokken van je haar, maar het is wel superorigineel, ik heb nog nooit iemand dit zien doen. Eigenlijk echt wel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.