BLOG | MLANADINE IS 1 JAAR!

maandag, februari 23, 2015


Vandaag is het zover, mijn blog bestaat 1 jaar! Yaaay, denkbeeldige cupcakes voor iedereen! :D

Vandaag komen er meerdere artikelen online heb ik net bedacht, yay!

Een jaar geleden besloot ik dat ik niet meer wilde bloggen op 'Hoi, ik ben Nadine', daarom besloot ik een nieuwe blog te maken, namelijk deze. Ik gebruikte toen de naam 'NadinexHope', omdat ik in eerste instantie in het Engels wilde gaan bloggen. Een paar posts later besefte ik dat mijn Engels niet goed genoeg was en ging ik weer over in het Nederlands.

Toen ik wat meer volgers ging krijgen, besloot ik 'NadinexHope' te veranderen in de huidige naam 'My Life As Nadine', omdat 'NadinexHope' toch een beetje een lastige en een typische 'ik ben 12 en dit is mijn twitternaam' is. 'MLANadine' is toch veel duidelijker en past beter bij mijn blog.

Ook heb ik in een jaar tijd heel veel headers en lay-outs gehad. Helaas heb ik niet alle lay-outs geprintscreend, maar de headers heb ik nog wel...


Dit was de eerste. Van Google pakte ik een plaatje voor de achtergrond en in Picmonkey maakte ik daarvan deze header. Het logo vind ik eerlijk gezegd nog wel goed gevonden, hehe!


Ik geloof dat deze het niet lang heeft volgehouden. De letters zijn lastig te lezen en hij ziet er heel amateuristisch uit... Ook een Picmonkey creatie.


Deze kwam geloof ik minder dan een week later. Beter dan de vorige, maar wauw, waarom heb ik die foto gekozen? Omg, was ik dronken???? Next.... xd


Juustem, deze begon er wat meer op te lijken. Het logo zo vind ik nog steeds wel tof, maar ik vind het jammer dat ik nog steeds geen afscheid heb kunnen nemen van de spacestippenachtergrond...


There we go! Het laatste logo van toen mijn blog 'NadinexHope' heette, vind ik het beste. Lekker groot, rustig en strak.


Zo, wat is dit dan? Het formaat klopt niet en de strepen zijn super ongelijk. Wel vind ik het logo best tof geworden. Deze header heb ik in Adobe Illustrator gemaakt, volgens mij was dat zelfs de eerste keer dat ik dat programma gebruikte! 


Dit ziet er al een stuk beter uit, maar toen ik hem op mijn blog had staan, vond ik hem heel leeg en kaal door het witte.


Probleem opgelost, gewoon een andere kleur achtergrond en het lijkt al veel beter! Ik was wel bezig met dat ik sowieso een nieuwe lay-out en stijl wilde, daarom kwam later een standaard template waar ik geen 'zelfgemaakte' header had, maar gewoon alleen letters.


Toen mijn account was gehacked en iemand mijn lay-out helemaal had verpest (nog hartelijk bedankt daarvoor, top!), had ik hem eigenlijk heel snel weer gefixt met een hele nieuwe template, die ik momenteel gebruik. Hij staat veel professioneler en ik vind hem ook erg overzichtelijk. Zoals ik al zei was ik bezig met een nieuwe header en stijl. Ik wilde het erg simpel houden. Toen ik deze header had geplaatst, vond ik hem wel heeeel erg simpel staan en hij past totaal niet bij het hele plaatje, erg jammer. Wederom gemaakt in Illustrator.

Ik besloot afscheid te nemen van het hele simpele en strakke idee en koos daarom voor een wat losser en speelser logo. Ik wilde hem toch iets persoonlijker maken en besloot daarom ook een pijl erbij te doen, omdat ik die toch binnenkort ga laten tatoeëren en het maakte hem minder kaal. Het rechte van de pijl geeft ook een mooi contrast bij de loshangende letters. De kleur is bruin, want ik vond zwart te hard en ik wilde ook geen felle kleur doen. Als mijn mening niet veranderd, blijft dit hem voorlopig!

Sommige blogs doen een winactie bij hun blogverjaardag, maar helaas kan ik dat niet doen. Misschien als mijn blog wat beter gaat lopen dat ik later dit jaar een winactie ga houden, of misschien bij verjaardag nummer twee. Voor nu moet je het helaas doen met een denkbeeldig stukje taart ;).

Als laatst wil ik iedereen natuurlijk heel erg bedanken voor de reacties, de volgers, dat je überhaupt de tijd en moeite nam om mijn artikelen te lezen en natuurlijk iedereen die mijn blog noemde of nomineerde op hun eigen blog. Echt heel erg bedankt iedereen, ik waardeer het echt heel erg!

Nogmaals bedankt en hopelijk wordt dit jaar ook zo'n tof jaar :)

You Might Also Like

6 reacties

  1. Proficiat met je eerste verjaardag! Ik vond het allerlaatste logo met dat anker eigenlijk echt prachtig! Maar deze vind ik ook heel fijn :D Spannend dat je hem gaat laten tatoeëren! Geniet van je verjaardag ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Ja, het is dat ik mijn naam veranderde, anders had ik hem gehouden, hehe! Ja ik vind het ook eeeeerg spannend, hahaha!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.