BEAUTY | New in + Review MAX & MORE blush & lipsticks

dinsdag, februari 10, 2015


Vanmiddag ben ik even snel het dorp in geweest, omdat ik wat booschappen moest doen en wat dingetjes nodig had. Ook heb ik een kleine review van de MAX & MORE producten die ik kocht, dus lees snel verder! 


New in


Ik had ooit droogshampoo van Batiste met kokosgeur, maar ik was de geur helemaal zat en hij liet elke keer een witte waas achter op mijn haar. Ik heb hem toen maar weggegeven en de nieuwe eigenaresse gebruikt het volgens mij nog steeds. Het enige probleem is dat ik al sinds december dus geen droogshampoo meer heb en ik vergat ook elke keer een nieuwe te kopen. Nu heb ik dus een nieuwe van het eigen merk van Kruidvat. Hij kostte €2,49, wat ook een stuk goedkoper is dan Batiste.


Zondag liet ik mijn telefoon vanaf zolder helemaal naar de begane grond vallen, oeps... Gelukkig is mijn telefoon nog heel, maar mijn hoesje heeft het helaas niet overleefd. Hij was al heel lang aan vervanging toe, maar ik had gewoon geen zin om minimaal €15,- uit te geven aan een nieuw hoesje. Sinds januari kan ik zelf internetbankieren en besloot een nieuwe te bestellen op www.smartphoneshoesjes.nl. Hij is heel erg stevig en ziet er mooi uit, dus ik ben er blij mee en het was de €9,95 zeker waard!



Ook kocht ik een blush en twee lipsticks bij de Action. Hier verder in het artikel meer over :)



Voor de fotoshoot met het thema 'Pin up girl' die ik vrijdag doe, had ik nog wat dingetjes nodig. Een flesje bij de Action voor €2,49 en een hartjeslolly voor €0,79 bij Xenos. 

Reviews


Ik had gewoon heel veel zin om een nieuwe blush en lipstick te kopen. Ik heb bij verschillende blogs gezien dat de producten van Action niet eens zo slecht zijn, dus ik besloot maar gewoon wat mee te nemen. Voor het geld hoefde ik het namelijk niet te laten liggen!



Vamp red


Fuchsia



Vamp red


Fuchsia

Wauw, inderdaad hele goede producten voor maar €0,89 per twee lipsticks! Echt aanraders. De pigmentatie is goed, ze blijven redelijk lang zitten en de finish is ook erg mooi! Het enige minpunt is dat de verpakkingen heel goedkoop ogen en aanvoelen. Ik ben er alleen niet helemaal zeker van of 'Vamp Red' mij staat, help, anyone? Hehe!





Deze mooie blush met de naam 034 'Rose' is echt heel mooi en vreselijk goed gepigmenteerd! Ik heb ook echt veeeeel te veeeeel blush opgedaan, dus ik moest het even bijwerken met foundation. Enkel in de blush dippen met je kwast is blijkbaar al voldoende. Wel is hij erg poederig en ook hier ziet de verpakking er heel goedkoop uit. Maar voor €0,99 zou ik hem zeker meenemen!

Verder kocht ik nog even wat boodschapjes, omdat mijn moeder ziek is en ik dus moet koken straks. Ik ga eenpanspasta maken met spinazie, champignons, kip en roomsous, dus wens me succes, haha! (Inmiddels al gemaakt en ik vind dat ik wel een schouderklopje heb verdiend. Op Instagram kan je het resultaat zien @elmeau_)Verder moest ik nog even Bisolvon halen en nog wat oninteressante dingetjes. 

Wat vind je van mijn nieuwe spulletjes? Hopelijk kunnen jullie me ook even adviseren of Vamp Red me staat, want ik kom er niet echt uit, hahaha! Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer :)

You Might Also Like

5 reacties

  1. Ik ben onwijs nieuwsgierig naar de droogshampoo van het Kruidvat!
    Fuchsia vind ik een hele mooie kleur en staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De droogshampoo bevat tot nu toe aardig goed :)

      Verwijderen
  2. Hallooo! Ik ben genomineerd voor de Liebster Award! Hierbij nomineer ik jou! Je kan mijn artikel lezen op https://ylwc.wordpress.com/! Ben benieuwd naar jouw antwoorden en vragen, Liefs Yasmin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk!! Wie weet ga ik hem ook beantwoorden :)

      Verwijderen
  3. Hallooo! Ik ben genomineerd voor de Liebster Award! Hierbij nomineer ik jou! Je kan mijn artikel lezen op https://ylwc.wordpress.com/! Ben benieuwd naar jouw antwoorden en vragen, Liefs Yasmin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.