BEAUTY | New in: H&M, Local Sport, Big Bazar & Zeeman

zondag, februari 22, 2015


Gisteren ben ik even in het dorp geweest, om een batterijklepje voor mijn camera te halen, want die is kwijt. Van het een komt het ander en zo besloot ik nog even verder te lopen en (nuttige) dingetjes te kopen die ik nog wilde hebben.


Ik was dus eerst naar de plaatselijke fotowinkel gegaan, omdat we het batterijklepje van de camera kwijt zijn. Mijn vader heeft er namelijk een battery grip op gezet zo'n 5 jaar geleden en toen moest het klepje eraf. De camerakenners onder ons snappen wat ik bedoel, maar waar het klepje opgeborgen kon worden, zat hij niet en mijn vader heeft ook geen idee waar hij wel is... Ik wilde namelijk de grip eraf, omdat ik het superonhandig vind. Ten eerste is je camera twee keer zo zwaar en ten tweede twee keer zo groot. Dinsdag ga ik portretten maken in Amsterdam en dan heb ik geen zin om zo'n zwaar ding vast te houden, maarja, nu zit er niks anders op helaas...

Natuurlijk is het stom om voor niks naar het dorp te gaan en omdat ik toch nog wat dingetjes zoals elastiekjes, sokken, schuifjes, ondergoed etc. nodig had, ben ik maar even verder gelopen.

H&M


Bij de H&M kocht ik wat ondergoed, wat ik lekker voor mezelf houd, en voor €1,- nam ik ook nog een paar schuifspeldjes mee. Er waren er een paar uit, dus vandaar de afprijzing, maarja, ach, ik raak ze zelf toch ook kwijt, haha!

Local Sports


Heeeel erg sorry voor deze lelijke webcamfoto, maar ik was hem even vergeten en ik ben nou eenmaal een beetje lui xd Deze sportvestjes dragen de instructrices bij Angel's ook en af en toe heb ik die van Nikki even aan als het heel koud is en die vind ik zo lekker zitten, dat ik heb besloten er zelf ook een te kopen. Ik had even geïnformeerd en 'ze' zeiden dat ze €40,- kostten. Eenmaal in de winkel vroeg ik even aan de verkoper welke vestjes het precies waren en tijdens het zoeken raakten we aan de praat over wat ik doe bij Angel's, hele gesprekken dus, haha! Toen hij het jasje had, bleek hij €60,- te kosten, wat ik echt veel te veel vind. Ik zei toen dat ik dacht dat hij €40,- was en de verkoper zei eigenlijk meteen: 'Nahja, weetje, dan maken we even een deal en krijg je hem voor €40,- oke?' Nou, dat kon ik natuurlijk niet weigeren! Ik zou al 10% korting krijgen op vertoon van mijn Angel's pas, maar dit is gewoon 3x zoveel!! Super bedankt, wat een goede service!

Big Bazar


Zo, nu heb ik ook een bronzer, eentje die wel mooi is. Bij de Big Bazar nam ik deze mee voor €3,99, wat geen geld is voor het merk Calvin Klein. Ik had al een lipstick van dat merk en die vind ik heel fijn, dus had ik ook wel een goed gevoel bij dit product. De kleur heet 'Enhance summer affair'. Ik had hem per ongeluk al gebruikt voordat ik de foto maakte, vandaar dat hij er niet meer zo clean uitziet.


Mijn hart maakte een klein sprongetje toen ik een megabak met allemaal O.P.I lakjes zag liggen voor maar €4,99 per stuk. Alsnog niet heel weinig voor een lakje, maar beter dan wat ze normaal kosten. Ik koos voor twee kleurtjes: 'Uh-oh roll down the window' een mooie legergroene kleur en....


De per-fec-te nude kleur: 'Don't pretzel my buttons'. Deze kleur past precies bij mijn huidskleur en een nude lakje had ik nog niet. Ook een legergroene kleur had ik nog niet in mijn stash. Misschien wel leuk om een keer als mijn nagellakjes te laten zien, hihi! Ik heb bovenstaand lakje gisteren aangebracht en je hebt 2-3 laagjes nodig voordat hij goed dekt en tot nu toe zijn er geen stukjes afgebroken, wat heel knap is, want ik heb dat altijd al na een halve dag!

Zeeman


Bij de Zeeman kocht ik twee dingen, namelijk voor €0,39 deze elastiekjes en voor €0,50 een zakje met stoffen rozenblaadjes, die ik kan gebruiken als decoratiemateriaal bij foto's, zoals ik hier met rietjes heb gedaan. Ik vind het effect wel heel vrolijk, al zeg ik het zelf!

Ook kocht ik een fles Likeur 43, maar omdat ik alcoholgebruik niet echt wil promoten op mijn blog, omdat er waarschijnlijk ook een aantal jonge meiden/jongens zijn die dit lezen, heb ik hem niet gefotografeerd. Ook kocht ik een familiezak kibbeling voor thuis, want dat was echt te lang geleden! En als laatste nog een paar fluffy sokken, maar die heb ik al gedragen en daarom is het niet zo fris om er dan een foto van te maken, hehe xd

Bedankt voor het lezen, wat vind je van het decoratiemateriaal wat ik in de foto's heb gebruikt? Ik vind het wel leuk, dus voorlopig ga ik wat experimenteren met verschillende dingetjes en mocht het toch storend zijn, doen we het gewoon niet ;) Enjoy your day!

Ohja, ik heb ook een nieuwe header en volgens mij had ik ook nog niets gezegd over de nieuwe lay-out, yay or nay? Let me know down below :) #dichtenalseenbaas

You Might Also Like

8 reacties

  1. Reacties
    1. Vind ik ook, al ben ik er nog niet helemaal uit of hij zo mooi staat bij mijn huid.. hehe

      Verwijderen
  2. Ik kon geen contactformulier vinden dus doe ik het even zo.

    Hallo,

    Ik wil je bij deze even laten weten dat ik je genomineerd heb voor de liebster award. Het artikel over deze award komt morgen vroeg (23-2-2015) omstreeks 00.02 online.

    Groetjes Patricia (www.patricianeemtjemee.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, echt superleuk!!! Je kan contact met mij opnemen met de gegevens die staan onder het kopje 'contact' bovenaan de pagina, maar zo kan het natuurlijk ook ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.