#365HAPPYNADINEDAYS | Dag 237 tot 284

zaterdag, februari 21, 2015


Oh god, dat heeft wel heel erg lang geduurd... Let's go dan maar, anders duurt het nog langer xd



237: Ik maakte deze lunch klaar. Uiteindelijk heb ik vier van die dingen op... Whoops xd
238: Ik voelde me niet zo lekker, maar m'n camera oog was nog wel gezond en daarom maakte ik dit beeld.
239: Ik was ziek, zwak/moe/verkouden, die winterdingen... Gelukkig waren daar de Hello Kitty tissues en een goed boek (die ik nog steeds niet uit heb...)
240: Laatste #selfie van 2014!!!


241: Ik lachte hardop toen ik met mijn brakke nieuwjaarsdaghoofd niet doorhad dat mijn glas overstroomde...
242: Liefde voor matzwart <3
243: Op nieuwjaarsdag hadden mijn tantes mijn haar geverfd, ik was er suuuuper blij mee!
244: Ik vond een klein beetje geld in mijn spaarpot, heuy!


245: 'Maar meneer, ik kan toch gewoon rekenen? Kijk maar!'
246: Ja, wat moet ik er nog meer over vertellen xd
247: Ook niets meer aan toe te voegen, just doing what I love <3
248: Twee uur wachten omdat de bus niet reed... Op die momenten ben je extra blij met een Starbucks in de buurt!


249: Ook al waait het nog zo hard, altijd blij zijn dat het niet sneeuwt/hagelt/regent/onweert!
250: Ik vierde alvast mijn 18e verjaardag met vrienden van mijn oude school, het was heel erg gezellig en leuk om iedereen weer te zien!
251: EIN-DE-LIJK, mijn 18e verjaardag! Ik had hier zoveel zin in! Ik maakte even een selfie met mijn ballonvriendje.
252: Ik was superblij met wat ik eventjes had gedaan in Photoshop, elke keer als ik hem zie denk ik 'Ohja, dat is bestwel tof!' :).


253: Ik maakte wat foto's voor een klasgenootje die de klas omtoverde tot een carnavalhemel, keileuk jonguh!
254: Ook ik maakte de fout om een sojaboontje helemaal op te eten, maar daarna had ik meteen door dat je alleen de boontjes moet eten die erin zitten. Echt heel erg lekker trouwens!
255: Samen met een aantal klasgenootjes gezellig koffie drinken en bijkletsen!
256: Ik vierde mijn verjaardag ook samen met Nikki, we hebben echt helemaal dubbel gelegen toen we elkaars nagels gingen lakken. Laten we zeggen dat Nikki talent voor andere dingen heeft xd. 


257: Weer een dagje gezelligheid met Nikki. We filmden samen een freestyle die je HIER kan zien en we lunchten lekker bij de Hema. Later hebben we lekker patatjes gegeten met Nikki's zusje bij haar thuis en hebben we meteen de video bewerkt.
258: Ik voelde me een hipster. Ja.
259: Hipster, again. Deze keer inclusief Starbucks, whaha!
260: Ik was heel blij met deze toffe foto die ik maakte van een moodboard.


261: Ik kreeg de foto's binnen die ik bij mijn integrale beoordeling moest presenteren. Ik vond ze zo mooi geworden, gewoon bij de Hema ook!
262: Nope
263: Nadineception in de studio, want mijn model heet ook Nadine. Deze foto vind ik heel mooi geworden :)
264: Ik was samen met mijn moeder naar Amsterdam geweest, waar we even lekker koffie dronken bij Starbucks.


265: #Selfieomdatmijnmakeupgoedwasgelukt
266: Starbucks, again... Mijn grote troost toen ik teleurgesteld was over het cijfer wat ik kreeg bij de integrale beoordeling. Inmiddels heb ik het wel geaccepteerd, een 6,5 is ook oke. Dan kan ik het alleen maar beter doen toch?
267: Eindelijk weer een lesje dancehall van Negestey gedaan, dat was te lang geleden!
268: Dankje Nikki, wat spontaan! (Ik had haar iPad xd)


269: Achja, gelukkig waren we samen helemaal doorweekt en begrepen we elkaars frustratie xd
270: Jaaaaa, mijn foto hangt aan de muur op school!! #trots
271: Opa vierde zijn verjaardag met een etentje, hij werd alweer 85!
272: Even Yosemite updaten, het hipsterbesturingssysteem onder de besturingssystemen xd


273: Ik zat bij Angel's te wachten op de fysio en de energie daar maakte me heel blij!
274: Even naar de Appie om dancerfoodz te kopen...
275: Super productief sportavondje gehad met Nikki, altijd gezellig!
276: De oververmoeidheid was iets groter geworden dan ikzelf..


277: Had echt helemaal nergens zin in, maar deze patatjes waren wel lekker!
278: En toen had ik geen lang haar meer...
279: Heel veel spijt hebben van het feit dat ik zelf mijn haar had geknipt...
280: Ik won de winactie van Iris, zo tof!! Ik won €100,- die ik mocht uitgeven in de webshop van Loavies, een paar posts terug staan mijn aankoopjes :)


281: Mijn moeder was ziek, dus ging ik koken. Helemaal het dorp in om ingrediënten te halen om spaghetti met kip, lenteui, spinazie en boursin te maken. Het was nog best goed gelukt ook, hehe!
282: Helemaal verliefd op mijn nieuwe lipstick van MAX & MORE 'Vamp Red', review staat ook een paar posts terug :)
283: Panda's spammen naar Nikki, deze is zo lief!
284: Hele leuke dag gehad met Nikki, waar we een fotoshoot deden, patatjes aten, foto's uitzochten, veel lachten, impulsieve dingen deden met mijn haar en een tondeuse en nog meer lachten!

Zo, nu lopen we weer aardig op schema! Nog een kleine 100 foto's en ik ben er alweer, het gaat echt snel! Als het je leuk lijkt, mag je zelf een #365Happy....Days challenge doen op je Instagramaccount, als je dat gaat doen of al bezig bent, laat dan even je gebruikersnaam achter, zodat ik je kan volgen :)

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.