TAG | Mijn leven in 20 vragen

zondag, januari 18, 2015


Op www.alaesmay.nl  zag ik deze leuke vragenlijst voorbij komen. Het is al weer een tijdje geleden dat ik zo'n post heb gemaakt, dus het leek me leuk om hem over te nemen. Lees haar antwoorden natuurlijk ook eventjes!

Wat is je lievelingskleur?
Hmmm ik heb eigenlijk meerdere lievelingskleuren. Natuurlijk rood, maar ook zwart en paars. 

Wat is je favoriete cijfer?
14. Omdat ik op mijn 14e begon met dansen, 2x7 is 14 en 2014 was echt een heel erg leuk en goed jaar voor me!

Wat is je droomcarrière?
Ik wil heel graag danser worden en later ondernemer met dans. Ik wil lesgeven, choreograferen en uiteindelijk als mijn lichaam het allemaal niet meer aan kan een bedrijfje beginnen waar lessen aangeboden worden aan kinderen en jongeren waarvan de ouders of zijzelf geen 'normale' danslessen kunnen betalen. Ik wil ze dan voor zo min mogelijk geld lessen laten volgen en ze persoonlijk helpen om een betere danser te worden. Ook blijf ik natuurlijk fotograferen, waarschijnlijk als portretfotografe.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Het liefst in een grote stad zoals Amsterdam of Rotterdam. Eerst was het alleen Amsterdam, maar sinds ik bij Nikki ben blijven slapen ben ik ook wel een beetje verliefd geworden op Rotterdam. Niet op een boot, maar wel in de omgeving van de oude haven, omdat daar echt een gezellige sfeer hangt. Of in een grachtenpand in hartje Amsterdam, zou ook niet verkeerd zijn!

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Met de auto, trein of bus (mits die dingen geen vertraging of andere niet zo grappige dingen hebben). Lopen is ook wel lekker af en toe, dus dat doe ik ook soms. Fietsen vind ik echt verschrikkelijk!

Wat doe je in je vrije tijd?
Bloggen, fotograferen en chillen, maar natuurlijk het meeste sporten en dansen!

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Ik ga graag naar de Primark, Zara en de H&M. Ook vind ik de C&A veel leuker worden de laatste tijd en als ik een OV (en geld) heb, zullen de vintagewinkels ook niet meer veilig zijn... 

Naar welk concert zou je graag gaan?
Ik houd niet zo van concerten, misschien een kleinschalig concert van iemand die echt heel goed is, anders niet.

Wat is je favoriete thee smaak?
Ahh er zijn zoveel soorten die ik lekker vind, van verbrande rijst, naar chai tea, maar ook zoethout en rooibos, eigenlijk heb ik nooit een vieze smaak geproefd.

Verzamel je iets?
Het is niet zo dat ik echt iets verzamel, maar ik heb wel een kleine collectie frisdrankblikjes, Arizonaflesjes en Starbucksbekers op mijn kast staan. Wel heel minimaal, want anders zou ik gek worden. Wat ik wel graag zou willen verzamelen zijn hele oude analoge foto's van van alles en nog wat, waarmee ik dan een hele muur behang.

Je slaapt niet zonder...
Deken, kussen en knuffel (hij is te lief om hem te ditchen, alleen maar omdat ik te oud ben xd).

Als je een miljoen zou krijgen, helemaal voor je alleen, wat zou je dan doen?
Ik zou denk ik heel egoïstisch alles aan mezelf en mijn vrienden en familie uitgeven. Ik wil Nike's, oké, dat fix ik, Piets tv is kapot, wordt geregeld..

Wat is je favoriete make-upmerk?
Ik heb niet echt een favoriet, geen enkel merk heeft alleen maar goede of slechte producten. Lipsticks van Hema vind ik bijvoorbeeld top, nagellak van Essie en Revlon, foundation van Gosh, enz.

Wat is je favoriete seizoen?
Natuurlijk de zomer, lekker warm, lekker eten, gezelligheid, heerlijk!

Slaap je met de deur open of dicht?
Altijd dicht, anders kan ik niet slapen.

Wat eet je het liefst?
Chocola, kersen, frikandellen en patatjes <3

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Eerst was het puur tijdverdrijf, nu vind ik het echt heel erg leuk om te doen en ondanks dat ik er eigenlijk te druk voor ben, vind ik het zonde om te stoppen.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee, wel vroeger op de Girlz!, maar op het gegeven moment werd ik daar gewoon te oud voor. Er is ook niet echt een tijdschrift waar ik me in kan vinden, best jammer eigenlijk, maar ik lees veel blogs, that's pretty much the same thing!

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Ik weet het niet meer precies, waarschijnlijk lag ik net te slapen.

Wat is je favoriete parfum?
Het is niet echt een parfum, maar liefde voor de bodysplash van Victoria's Secret in de geur mandarijn en fresia!!

Nou, zo leer je me ook nog eens iets beter kennen. Hopelijk vond je het leuk en als je de vragen wil overnemen mag dat natuurlijk!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Leuke tag zeg! Wat een mooie foto ook van jou in het begin, knap gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Die heeft een klasgenootje van me gemaakt in de studio :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.