PERSONAL | 18th Bday!

zondag, januari 11, 2015


Vandaag hoeven jullie niet perse op 'lees meer' te klikken, want ik houd het even kort. Vandaag ben ik 18 jaar jong (of oud) geworden, yaaay! Gister heb ik het gevierd met vrienden van mijn oude school, keigezellig, en vandaag komt familie. Vrijdag ga ik het nog met Nikki vieren en dan mag ik weer een jaartje wachten. Gister om iets voor twaalven heb ik samen met klasgenootjes in de klassenapp afgeteld en een klasgenootje die aan het stappen was had zelfs even 'lang zal ze leven' aangevraagd en werd ook nog gedraaid in een random kroeg in Valburg, zo leuk! Verder al veel felicitaties/cadeau's gehad, heel erg bedankt iedereen!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.