NEW IN | Kruidvat & AH

zaterdag, januari 03, 2015


Op oudjaarsdag ging ik eventjes snel naar de Kruidvat om haarverf te halen, een half uur later kwam ik met dit terug...



'Huh, Nadien, is dit nou twee keer dezelfde foto?' Ja, dat heb je goed gezien. Ik ben gewoon helemaal vergeten om meerdere foto's te maken, omdat ik weg moest en geen mooi licht meer had. Vervolgens ben ik het gewoon helemaal vergeten dus, sorry.

Bij Kruidvat kocht ik dus haarverf, omdat ik perse voor mijn 18e mijn haar nog een keer geverfd wilde hebben. Ik koos de Oleo Intense van Syoss in de kleur 5.92 'Stralend rood'. De vorige keer had ik een andere, die keer daarvoor ook en eigenlijk heb ik steeds een andere gehad. De verf zit inmiddels in mijn haar (komt nog een post van) en ik ben er weer heel erg blij mee! De kleur is wel ietsje donkerder dan wat ik had verwacht, maar alsnog vind ik het weer heel mooi! De verf was in de aanbieding, ik geloof dat de tweede gratis was, dus ik betaalde €11,99.

Toen kwam ik bij de afdeling verzorging en bedacht ik me dat mijn reinigingsdoekjes al meer dan twee maanden op zijn. Ik nam dus ook drie pakjes met reinigingsdoekjes mee voor €3,38.

Even verderop was de make-up afdeling, voor zover je het een afdeling kan noemen want wat een bende is het altijd in de Kruidvat, bah! Ik had een aantal reviews gelezen over de Essence 'Adorable matt' en mij leek hij wel wat, daarom nam ik die ook mee en ik heb er geen seconde spijt van gehad! My gawd wat is hij mooi! Echt een hele goede lipstick voor €2,39!

Toen ik bij de kassa stond, wilde het kind in mij een bellenblaas meenemen en voor €0,36 kan dat ook gewoon. Bellenblazen is gewoon het beste wat er is, naast dansen en fotograferen dan, hehe...

Toen ik weer uit de plaats der verleiding was gekomen, ging ik even naar de Albert Heijn om wat lekkers te halen voor 's avonds bij m'n oom en tante. Ik koos voor lekkere chocoladebanket, omdat ik weet dat iedereen dat heel erg lekker vind daar. Ook nam ik een zak mini's mee om uit te delen op school voor mijn verjaardag. De prijzen weet ik niet meer, maar die zijn ook niet heel bijzonder interessant volgens mij ;).

Dit waren mijn aankoopjes. Zou jij heel ongegeneerd bellenblaas kopen, gewoon omdat het kan?


You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.