PHOTOGRAPHY | Studioshoot met Nikki

zondag, december 14, 2014


Afgelopen vrijdag mocht ik getuige zijn van het feit dat Nikki in een heuse collegezaal zat! Ze was helemaal naar school gekomen voor een fotoshoot in de studio. Benieuwd naar de resultaten, lees dan snel verder!


Woensdag besloten we uit het niets dat we vrijdag samen de studio in zouden gaan. Alles liep zoals gepland totdat ik te horen kreeg dat ik verplicht naar de beoordeling van de kerstvideo moest. Alle eerste klassen van beeld en geluid moesten een filmpje maken over een kerstbal, helaas is onze klas als laatste geëindigd. Helemaal onterecht natuurlijk, hahah! Maar omdat het dus verplicht was, moest Nikki mee. Ze vond het echt enig zei ze, hahaha!

(Voor iedereen die het niet weet, 3,5 jaar geleden leerde ik Nikki kennen als dansdocente bij Angel's Gym en na verloop van tijd zijn we ook nog eens goede vriendinnen geworden. Nikki is dus danser en sportinstructrice, model en heeft onder andere in de videoclip van 'Live My Life' van Far East Movement, Justin Bieber en Redfoo gedanst! Natuurlijk is dat nog niks vergeleken met wat ze allemaal nog gaat bereiken de komende jaren, want ze gaat echt de goede kant op en ik weet zeker dat al haar dromen uit gaan komen, hehe!)

Na de beoordeling wat een uur duurde, konden we eindelijk de studio in. Met trots presenteer ik de resultaten!!

Alle foto's zijn mijn eigendom, ze mogen dus ABSOLUUT NIET overgenomen/opgeslagen worden! Hopelijk is iedereen volwassen genoeg om zich hieraan te houden ;).

Minnie Mouse meets Nikki








Tijdens de 3 uur durende shoot hebben we een aantal verschillende soorten lichtopstellingen en outfits gebruikt. Dit was deel 1: Minnie Mouse meets Nikki. Eigenlijk was het de bedoeling dat Nikki haar mooie kerstjurkje aan zou doen, maar ze had hem al gedragen en hij zat nog in de was geloof ik. In plaats van het jurkje werd het een oversized shirt, wat ook makkelijk door kan als jurkje, mits ze gewoon rechtop blijft staan, haha! Hoe cute is trouwens haar panty die ze van haar zusje kreeg, geen idee waar hij vandaan komt, maar hij is zo leuk!! Ik zie trouwens dat de blauwe plek op haar been wel heel erg opvalt, volgens mij heb ik haar iets te hard getrapt met kickboksen, hehe suwrry!!

Dark side






Samen met 'Minnie Mouse meets Nikki' is 'Dark Side' mijn beste studiowerk ever! Ik vind de lichtopstelling zo goed gelukt al zeg ik het zelf! Daarnaast heb ik ook een geweldig model om mee te werken, wat ook heel erg meehelpt. Nikki draagt dezelfde kleding als bij het eerste deel, plus een vest van Vero Moda en mijn beanie.

Pop of color




'Pop of color' vind ik als ik eerlijk ben het minst goed gelukt van allemaal. Ik had wat struggles met het licht, Nikki met haar gescheurde broek, enz enz. Wat niet wegneemt dat de foto's lelijk zijn vind ik!

Rebel gone wild





Nikki is en blijft gewoon een beetje rebels, al helemaal met die beanie en mijn mooie trui aan! (No offence, rebels of niet, I still lof joe wel een beetje hoor :$) 'Rebel gone wild' vind ik ook erg goed gelukt, vooral de eerste foto. Precies Nikki, altijd wel een leuk, lief en uitdagend lachje op haar gezicht :) De kleur van de trui staat haar ook heel erg mooi, het laat haar ogen en de rest van haar gezicht heel goed spreken, daar kwamen we achter toen we al patatvretend op de bank de foto's terug aan het kijken waren, haha!

Na de shoot hebben we bij mij thuis patat gegeten en een selectie gemaakt van welke foto's ik zou gaan bewerken. Mocht je de rest van de foto's willen zien, kijk dan even op MIJN FOTOGRAFIEPAGINA :)

Lieve Nikki, je bent echt prachtig. Niet alleen van buiten, maar ook van binnen. Ik ben supertrots op je en vind het heel knap hoe je met dingen om kan gaan, maar dat weet je allemaal al, hehe :) 

Laat me weten wat je van de foto's vindt, ik ben benieuwd :)

You Might Also Like

2 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.