PERSONAL | Mijn 2014

woensdag, december 24, 2014


2014 loopt al bijna ten einde, daarom leek het me wel leuk om terug te blikken op alle leuke gebeurtenissen die ik meemaakte in 2014, lees snel verder!

Januari
- Ik werd 17
- Ik stond op de foto op RTV Utrecht.nl: 
- Ging naar de open dag van de Urban Dansopleiding in Arnhem
- Ik maakte snapchat aan: @nadinexhope
- Ging fitnessen met school en voelde me schuldig tegenover Angel's, want het was bij een concurrent...

Bday girl!

Februari
- Opa werd 84
- Met een klasgenootje ging ik op de wipkip in de speeltuin... don't judge me xd
- Deed een aantal dansworkshops met een klasgenootje
- Ging naar de open dag van het CHE voor de opleiding Journalistiek
- Vrienden Cilianne en Robert waren mijn valentijn
- Ik ontdekte de muziek van Raleigh Ritchie
- Ik begon met bloggen op deze blog (yaaaay!)
- Samen met twee vrienden ging ik naar Nijmegen voor een workshop van awardwinnende danser Brian Puspos!

Met Redouan van SYTYCD bij de workshop van Brian Puspos

Maart
- Ik ging helemaal stuk om wat klasgenoten die een band van een traktor midden in de gang op school hadden neergelegd
- De hiphopcrew van Angel's Gym waar ik nog steeds trots onderdeel van ben, moest heel erg veel repeteren voor een grote show, wat altijd keigezellig was!
- Vriendin Cilianne verfde mijn haartjes
- Ik had een hele leuke verjaardag van Robert met allemaal vrienden
- Vanwege te weinig zalen bij Angel's, moesten we repeteren in de lounge, wat voor hilarische dingen zorgde...
- Mijn eerste grote optreden bij de Colorrun in Veenendaal was een feit, samen met de hiphopcrew van Angel's! 

Lekker gezond eten tijdens de repetities, hehe..

April
- Ik kocht een bodysplash van Victoria's Secret, helaas ben ik hem nu kwijt :(
- Heel yolo kocht ik een potje bellenblaas en ging natuurlijk bellen blazen
- Nikki trok het blijste gezicht ooit toen ze voor haar verjaardag een Hello Kitty lippenbalsem van me kreeg
- Nikki en ik spendeerden heel veel extra uurtjes om mijn auditie voor de dansopleiding voor te bereiden

Bellen blazennn

Mei
- Ik had werkweek op school en ging o.a. naar Amsterdam
- Tot mijn grote blijheid werd ik uitgenodigd om auditie te doen bij de dansopleiding en mijn oude dansleraar ook
- Samen met wie er nog overgebleven waren van de hiphopcrew en andere medewerkers bij Angel's, deden we mee aan het Veenendaalse evenement 'Spring in het park', wat heel leuk was en we sloten het af met lekkere pizza's
- Ik begon met stage bij Angel's

Vergeet Victoria's Secret, dit zijn de echte Angel's!

Juni
- Met schoolgenootje Celine en haar vriend David deed ik een fotoshoot voor in mijn intakeportfolio voor de fotografieopleiding
- Ik deed samen met Nikki een fotoshoot, ook voor in mijn intakeportfolio
- Met school hadden we een excursie naar Amsterdam, echt heel erg gezellig!
- Mijn definitieve auditiemix was een feit
- Nikki nam regelmatig lekker warme Starbucks voor me mee naar dansles (Voordeel van langs Utrecht centraal komen als ze les moet geven, hehe)
- Eindelijk had ik de auditie bij de dansopleiding
- Met de hiphopcrew rockten we twee shows in het winkelcentrum
- Ik kreeg te horen dat ik niet was toegelaten, jammering, maar ik ben gewoon doorgegaan met dansen en nog beter geworden :)
- Ik verfde mijn haar
- Van een stageleerling kreeg ik een loomarmbandje, so cute!!
- Ik werd aangenomen op de fotografieopleiding!
- Samen met vrienden gaven we een andere vriendin een kuikentje, omdat ze ziek was/is.
- Ik gaf twee lessen aan de swingkids (2,5-5jaar) in m'n eentje en het ging kapotgoed!
- Vriendinnetje Daniëlle en ik stonden voor een gesloten hek en konden niet bij onze fietsen, dus besloten we dansjes te doen tijdens het wachten op iemand die het hek open kwam doen.

Nog een reden waarom ik van Nikki hou <3

Juli
- Eindelijk mocht ik weg van de middelbare school!
- Ik gaf een les aan de hiphop for boys groep
- Tijdens de generale repetities voor de grote eindshow van Angel's nam ik al Nikki haar groepen over, superleuk om te doen! Vooral met de chihuahua 'Diva' van de directrice die me vergezelde <3.
- Ik vierde een afscheidsfeestje met allemaal vrienden van de middelbare school, was echt leuk en werd onverwacht verwend met allemaal lieve cadeautjes
- Om kwart voor 9 in de ochtend opgehaald worden door Nikki en haar vader, om 9 uur in het theater zijn, helpen met de voorbereidingen, shows rocken, een roos krijgen voor mijn hulp en uiteindelijk eindigen bij Nikki thuis op de bank met een groot bord vol frietjes en een directrice die helemaal enthousiast appjes stuurt over hoe blij ze is, hehe!
- Ik vond mijn oude Nintendo DS en voelde me weer heel oldschool

Diva het fotomodelletje <3

Augustus
- Met Daniëlle wezen hardlopen in het bos
- BBQ'en met de familie van m'n moeders kant
- Samen met Nikki en haar zusje Naomi naar The Fault In Our Stars
- Dagje naar Duitsland geweest
- Kind gekregen: Macbook pro <3
- Lekker bootcamp doen met Nikki en daarna een shake drinken en praten over rare programma's die we als klein kind allemaal keken
- Uitgenodigd voor het Hema bloggers event, helaas niet gegaan vanwege school

Op de BBQ, duo penotti met m'n neefje, hahaha!

September
- Allemaal hele leuke en lieve nieuwe klasgenootjes en docenten
- Uit school een frikandel speciaal eten bij de snackbar die we onderweg tegenkomen
- Stickers op ons hoofd plakken, lolly's eten en vervolgens zo over straat fietsen... Nikki en ik zijn gek.
- Nikki en ik rockten met z'n tweetjes twee shows op het Lampegietersfestival in Veenendaal
- Ineens bleek mijn Nederlands niveau rond de 3F en 4F te zitten, wow!
- Met de klas maakten we polaroids die we voor allemaal opdrachten kunnen gebruiken
- Lekker tijdens tussenuren naar de Starbucks gaan met klasgenootjes
- Van Nikki moest ik 'Blijve lagge'
- Lesje hiphop 8-11 geven
- Yoga foto's gemaakt met Nikki en Bob geadopteerd (niet van lange duur, hij is 's nachts in stilte heengegaan toen hij bij Nikki was..)
- Een koprol doen in de gangen op school
- Extra stage bij de kidsdance en hiphop for boys
- De naam van mijn blog veranderd in 'My life as Nadine' :)
- Een choreo op Own It van Drake gemaakt (hopelijk ga ik die binnenkort filmen)
- Begonnen met kickboksen samen met Nikki
- Een 9,9 en een 10 gehaald voor Nederlands

Swag.

November
- Blij worden van Nikki die blij is omdat ze een ijsje van me kreeg
- Lekker tosti's eten met klasgenootjes en docenten op school, omdat ik hielp op de open avond van beeld en geluid
- Een leuk pakketje gekregen van de meiden van de Swipe & Shop app
- Eindelijk weer een lok laten knippen
- Macarena dansen in de les met m'n gekke klasgenootjes xd
- Bij Nikki en haar vriend slapen in Rotterdam, supertof want ze wonen op een boot in de oude haven! (eigenlijk sliep ik al half in de trein tegen Nikki aan, hehe)

Woooow, Sinterklaas was gewoon geweest op de boot!

December
- In de bus bij een hele toffe buschauffeur
- De analoge camera van m'n vader weer aan de praat gekregen
- Fotograferen tijdens het Sinterklaasbezoek aan de swingkids van Angel's, zo lief!
- Sinterklaas gevierd met familie
- Positieve docenten op de gespreksavond (ouderavond) op school
- De enige zijn die met een beetje (of teveel) positiviteit een staanplaats wist te bemachtigen in de bus en vrolijk aan het praten was met klasgenootjes, tot ergernis van de medepassagiers die allemaal chagrijnig waren ofzoiets...
- Prachtige foto's gemaakt van Nikki in de studio op school en daarna lekker patatjes gegeten
- Patat en een frikandel speciaal eten op school, gewoon voor een opdracht, hahaha!
- Met Nikki shinen in het Facebook promotiefilmpje van Angel's Gym
- Foto's maken met Nikki, bij haar zusje thuis chillen en daarna lekker patatjes eten 
- Allemaal liefde vanwege chocola die ik had gestuurd naar Nikki en de directrice van Angel's

Wat een mooierd is Nikki ook!


Dit waren mijn hoogtepunten. 2014 was een leuk jaar waarin ik allemaal nieuwe mensen ontmoette en veel dingen leerde. Ook een jaar met veel veranderingen, een nieuwe opleiding, nieuwe klas, nieuwe sporten, nieuwe dansstijlen, betere band met Nikki en heel veel andere vriendinnen erbij. Ook waren er veel minder leuke dingen, maar die krijgen geen ereplekje op mijn blog, lekker puh, hahaha! Ook wil ik mijn lieve volgers graag bedanken voor het lezen van mijn blog en de reacties, ik ga proberen om binnenkort een winactie te houden, maar ik moet nog even kijken hoe ik dat het beste kan doen, hehe! Wat heeft 2014 jou gebracht? Laat het me weten, ik ben benieuwd :)

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.