FASHION | OOTD: Walking in a winter wonderland (new items)

dinsdag, december 30, 2014


De enalaatste post van 2014 is er een die ik het leukst vind om te maken, namelijk een fashion artikel! Lees snel verder, want ik gebruik de items die ik gekregen heb met kerst :)


Ik vertelde al dat ik een jas, een broek en armbandjes had gekregen met kerst. Afgelopen zondag lag er een dik pak sneeuw en besloten mijn vader en ik dat we foto's gingen maken, m'n moeder vond het een iets minder goed idee vanwege de kou, hehe. We zijn op de Grebbeberg in Rhenen geweest en ik heb aardig wat foto's gemaakt en had alle kleding aan, dus mijn vader mocht outfitfoto's maken. Helaas is dit niet helemaal goed gelukt, of ik trek een heel raar gezicht, of de foto is gewoon scheef/overbelicht/onderbelicht. Als jullie wat van de 'natuurfoto's foto's willen zien, laat het maar weten :)


|| Jas: C&A | Broek: Vero Moda | Schoenen: Skapino | Tas: Bristol ||



Ik droeg dus mijn nieuwe jas die ik samen met mijn ouders had uitgekozen. Ik wilde al een tijdje een nieuwe jas, omdat mijn ene jas niet bepaald warm meer was en de andere was niet meer waterdicht. Mag ook wel na twee jaar tho, maar ik heb nu dus een hele mooie nieuwe en ik ben er heel erg blij mee! Ik wilde eigenlijk een army-groene teddyparka, maar die was er niet meer en als ze er hingen, waren ze gewoon mega duur. Deze vond ik ook heel erg leuk met de leren details en de kleur is gewoon iets wat je niet heel vaak ziet met parka's, althans, ik heb ze nog niet eerder gezien in die kleur, haha! Hij zit heel lekker en is warm, ooit hing hij aan het rek bij de C&A, maar nu hangt hij fijn bij ons aan de kapstok :). (Wat een leuke manier om de winkel te benoemen he, ik vind mezelf echt creatief nu, okee, misschien niet... xd)



Ook kreeg ik een nieuwe broek die ik ook samen met mijn ouders heb uitgekozen. Ik wilde heel graag een broek hebben die ik op de site van Boohoo had gezien, maar wij houden niet zo van bestellen. 9 van de 10 keer past het niet, moet je alsnog de verzendkosten betalen, blablabla. We liepen dus in de Vero Moda, een winkel waar ik noooooit kom, maar nadat ik iemands Vero Moda vest aan had die ik heel leuk vond, dacht ik 'We proberen het een keer!'. Een poosje later liepen we de winkel weer uit met deze nieuwe broek. Hij zit lekker strak en dat vind ik fijn. Ook is hij high-waisted, maar ik vind het bij mij niet zo mooi staan als ik mijn shirt er in doe, dus ik draag mijn shirts er gewoon lekker overheen! Ik vind de wassing ook erg mooi :)


Vorige week maandag had ik een 'date'. We zijn bij de LaPlace warme chocolademelk wezen drinken. Ik koos voor de witte chocolade variant, echt een aanrader, alleen het laatste beetje was extreem zoet, dus dat heb ik tot mijn grote verdriet laten staan. We zijn daarna nog even naar een aantal winkels geweest en bij de Coolcat zag ik deze snapback die ik echt moest hebben als bambi-lover en ik kreeg hem gewoon cadeau, zo lief! :)


Van mijn oma kreeg ik nog deze drie armbandjes met kerst, ook heel erg lief! Ik moet wel zeggen dat ik alleen de zwarte draag, omdat de andere kleuren niet zo mooi bij mijn huidskleur passen. Ik ga even kijken of ik nog zwart elastiek kan vinden, zodat ik de kraaltjes eraan kan zetten. Dan kan ik er toch drie dragen, vind ik wel zo leuk!

Dit was hem alweer, hopelijk vinden jullie mijn items ook heel leuk! Hebben jullie ook leuke dingen gekregen? Let me know :)


You Might Also Like

4 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.