BLOG | Top 10 meest gelezen artikelen + spam je artikel

maandag, december 29, 2014


Nog maar een paar dagen en dan is 2014 voorbij. In 2014 zijn er (tot nu toe) 66 artikelen online gekomen en vandaag blik ik terug naar de top 10 meest gelezen artikelen! En jij mag je favoriete artikel van jouw blog achterlaten in de reacties, leuk he? Haha :)


Stiekem was dit niet een heel jaar, omdat ik pas in februari begon met bloggen op deze blog. Mijn oude blog is al offline, dus die artikelen zijn ook allemaal weg, dus eigenlijk speel ik nu een beetje vals, hehe.

10


Op tien staat de Sportieve bloggers tag die ik overnam van www.kellycaresse.nl

9


Deze Etos lipliner & Essence blush review staat op nummer 9. Ik baal nog steeds heel erg dat ik de blush kapot heb laten vallen, hij was zo mooi!

8


Ohhhh die foto!!! Op nummer 8 is het recept voor de vanilla cacao koffie geëindigd, inclusief een video!

7


Dit was een van mijn eerste posts, zelfs nog in het Engels! Op 7 geëindigd: het Spring Lookbook, ook met video!

6


Op 6 staat de TMI (too much information) Tag, vol met random feitjes over mij.

5


Wauw, wat een belachelijk slecht bewerkte foto's! Toch nog op nummer 5 tho, het Dress & skirt lookbook!

4


Nummer 4 is het jezelf zijn artikel wat ik schreef naar aanleiding van een nieuwsbrief met allerlei kledingvoorschriften wat ik van school kreeg, ik ben er nog steeds een beetje boos over...

3


Deze OOTD Bubbles staat op nummer 3, komt vast door de bellenblaas, haha!

2



Back in the days, waar Nadine van Spanje Fotografie nog NadinexHope Fotografie heette...

1


Met hele grote stip op nummer 1, de Very Inspiring blogger award waarmee ik getagd werd door www.rosinadeborah.blogspot.nl :)

Dit was mijn top 10 en nu krijgen jullie de kans om jouw eigen favoriete artikel van je eigen blog (1 per persoon) achter te laten in de reacties, daar staat dan wel tegenover dat je me even moet volgen op Bloglovin' en op Instagram :) Have fun spamming, ik ga alles lezen en wie weet volg ik je ook nog!


You Might Also Like

8 reacties

  1. Wat een leuke artikels, vooral het spring lookbook artikel. Oh en je sportieve bloggers tag vind ik erg interessant! Alvast een fijn 2015 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om al die artikels zo terug te zien ♥ alvast een fijn 2015.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reactie was niet gelukt denk ik! Ik wilde zeggen dat het een origineel artikel was, en je ziet echt wel de evolutie! Fijne jaarwisseling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke artikels. Wat jammer dat je je blush hebt laten vallen, alvast een mooi 2015 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.