#365HAPPYNADINEDAYS | dag 201 tot 236

woensdag, december 31, 2014


Wat een vreselijke titelfoto eigenlijk, haha, lees snel de nieuwe update :)



Dag 201: Ik was heel moe en druk, dus had niet zoveel tijd voor een happy day.
Dag 202: Ik droeg deze outfit en vond hem super leuk!
Dag 203: Ik bleef voor de verandering een keer thuis van school, voelde me echt niet lekker.
Dag 204: Niksen tijdens de les, gratis koffie, me is happy!


Dag 205: Ik bleef bij Nikki en haar vriend slapen en onderweg van Veenendaal naar Rotterdam zaten we om half 11 's avonds nog energie te gainen bij de Starbucks! (Voor mij had dit weinig zin, want ik viel half in slaap tegen Nikki aan in de trein xd)
Dag 206: Jaaaa Sinterklaas was op de boot geweest en had voor Nikki, Nikki's vriend en mij wat lekkers gebracht :) (Ik weet ook niet waarom ze tape op de tafel hadden liggen, geen tijd om op te ruimen gok ik, hehe)
Dag 207: Een minderfijne dag. Ik kreeg te horen dat ik moest stoppen met stage, terwijl nog niet eens een week ervoor er nog hele plannen waren met beoordelingen en opdrachten, tja, kan er helaas niks aan veranderen.
Dag 208: Ondertussen maak ik ook nog foto's en dit was bij Angel's.


Dag 209: Ik pestte Sascha een beetje met een grap die ze pas heel laat begreep (ze at peer, dus ik schreef propeer ipv probeer, nu lijkt het niet grappig, maar dat was het wel xd)
Dag 210: Gratis koffie gekregen van de docente, again xd
Dag 211: Als mensen weten dat je je niet bepaald goed voelt en vervolgens geen interesse tonen, is mijn dag nog slechter.
Dag 212: Lekker met Sascha naar Starbucks geweest, ik nam een Gingerbread Latte, zo lekker!!


Dag 213: Ik zat alleen in de bus #allbymyselfie
Dag 214: Jaaa nog meer chocolaaaa <3
Dag 215: Waarom deze foto is gemaakt weet ik niet, maar achteraf is dit de laatste leuke foto van ons met Nina, want Nikki (:p) heeft Nina kwijt gemaakt toen we ons aan het vervelen waren op m'n kamer...
Dag 216: We vierden met een deel van de familie Sinterklaas, dit waren mijn cadeau's. Ik ben er nog steeds heel blij mee!


Dag 217: Ik maakte soep en het was erg lekker, wel een beetje pittig, maar lekker!
Dag 218: Nikki kwam 's avonds om naar de resultaten te kijken van de filmpjes die ik van haar gemaakt had voor school. (Jullie krijgen ze te zien aan het einde van periode twee, net zoals dat ik een post heb gemaakt over periode 1) Het bestond uit sfeerbeelden, een interview en bloopers, 3x raden welke het langst duurde xd. We waren op het gegeven moment gewoon aan het huilen van het  lachen, haha! Helaas moesten we wel haasten want er was ouderavond op school en de leerlingen moesten ook mee. We hadden een gesprek met mijn studiebegeleiders die allebei erg positief over me waren, hoewel ze dat niet hadden verwacht omdat deze opleiding mijn tweede keuze is. Yeah tho!!
Dag 219: Ik maakte vanuit het klaslokaal deze mooie foto, vind hem nog steeds goed gelukt!
Dag 220: Stiekem gingen we iets eerder weg uit de les, want de docente dacht dat het tijd was en wij hadden zoiets van 'Joo is goed hoor!'. We moesten alleen even wachten op de volgende les waar klasgenootje Maud deze foto van me maakte :).


Dag 221: Nikki kwam naar school om foto's te maken in de studio en we maakten er ook een paar samen. De resultaten staan een paar posts terug, mocht je ze willen zien :) We hebben toen 's avonds bij mij thuis patatjes gegeten en nog even foto's uitgezocht en weer lekker gelachen :)
Dag 222: DEZE NUTELLAPOT :0
Dag 223: Ik probeerde een make-up look uit voor kerst. Best goed gelukt en heb hem ook gedragen, alleen de nepwimpers heb ik weggelaten. 
Dag 224: Omdat er niet genoeg geld op mijn OV stond, kon ik de laatste bus niet pakken en moest ik drie kwartier lopen. Gelukkig vind ik lopen wel fijn, dan kan ik gewoon even nadenken enzo. (Wat een verschil met de vorige foto, whaha!)


Dag 225: Voor een schoolopdracht patat en een frikandel speciaal eten, wat een ramp xd
Dag 226: In een ochtendje zette ik een artikel in elkaar die ik voor een schoolopdracht moest maken, ben er heel trots op, nu mijn beoordeling even afwachten...
Dag 227: Van mijn opa kreeg ik een kerstkaart, zo lief!
Dag 228: Ik ging winkelen met mijn ouders en eindigde als menselijk kledingrek...


Dag 229: Het was een leuke dag, alleen had ik geen foto's gemaakt. Wel lag ik dubbel met Nikki op Whatsapp.
Dag 230: Een lekker rustig dagje waarop ik wel mooi een blogpost online zette! Helaas was dit ook de dag dat ik me ziek ging voelen en zo voel ik me nog steeds tot op de dag van vandaag :(.
Dag 231: Ik kreeg deze snapback, ik ben er zo blij mee!! #bambi #zwakvooroldschooldisney
Dag 232: Samen met mijn ouders lunchen bij de LaPlace (lang leve de bonnen!)


Dag 233: Ik werd 's nachts wakker geappt en in eerste instantie was ik chagerijnig, omdat ik me ziek voelde en net sliep. Toen ik 's ochtends wakker werd was er iemand heeeeel blij met de chocola die ze gekregen had, nou toen was ik ook weer blij hoor :)
Dag 234: Hoe schattig is dit chocolaatje wat ik at op eerste kerstdag?
Dag 235: Op tweede kerstdag voelde ik me echt niet lekker en besloot in bad te gaan met de hoop dat ik me beter zou voelen. Helaas was dat niet het geval, jammering..
Dag 236: Yeah, snow, it's so plitty!!

Dit was de laatste update en uberhaupt de laatste post van 2014. Verderop in 2015 zullen er weer meer updates volgen en staan er weer een hoop nieuwe dingen op mijn blog-to-do-list! Allemaal een heel erg fijn 2015 gewenst en pas op met vuurwerk!!

Volg me op Bloglovin' :)

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.