TAG | Project Positief

zondag, november 02, 2014


Al een hele tijd wil ik de Project Positief tag van Dagmar doen, maar steeds kwam het er niet van. Vandaag stuurde ze een tweet over die tag en besloot ik er vandaag maar eens tijd voor te maken, lees je verder?


Het is dit weekend heerlijk weer! Gisterochtend op de fiets naar 'werk' kreeg ik een traanoog door de felle zon, die ik al een tijdje niet meer had gezien. Het was heel erg leuk bij Angel's, want ik heb lekker twee halve lesjes aan de Swingkids groepen gegeven, omdat de vaste docent helaas grieperig was. Yoga ging erna niet door, dus ben ik met Nikki, die dus alleen voor Kidsdance haar bedje uit was gekomen, arm ding, (en Nina) gaan winkelen! 

Ik mocht van mijn ouders een trui kopen, dus ik kocht een hele mooie bij de Zara. Hij is grijs en heeft een vintageachtige look, wat ik echt supertof vind! Verder kochten Nikki en ik nog wat snoep en heb ik haar op een ijsje getrakteerd, want dat verdiende ze wel. Verder heb ik niet heel veel gedaan, want ik was erg moe en had spierpijn van het kickboksen wat ik vanaf vorige donderdag ga doen samen met Nikki. Is een hele goede les en kan ook gewoon bij Angel's!

Vandaag hield mijn oom zijn verjaardag, dus daar kom ik net vandaan. Ik heb net ook even wat foto's gemaakt voor een andere blogpost, maar dat verklap ik nog even niet, hehe! Maar goed, nu op naar de vragen!

Wat is je favoriete quote en waarom?

'Blijve lagge kind ;)'

Ik voelde me niet zo goed en toen stuurde Nikki (ze heeft type tievis, zoals ze het zelf noemt) dat. Ze heeft inderdaad gelijk, maar soms is het wel lastig, maarja wel waar! En omdat haar spelling zo beroerd was, vind ik hem extra leuk!

Welke droom zou je in je leven willen realiseren?
Ik wil heel veel reizen, fotograferen en vooral dansen. Stiekem heb ik dat laatste al redelijk voor elkaar, want ik wil heel graag danslessen geven en dat doe ik momenteel al grotendeels. Het zou helemaal mooi zijn als ik een eigen groep zou krijgen, maar wie weet gaat dat over een poosje al gebeuren! Ook wil ik de dansopleiding gaan doen en daarna lessen geven aan kinderen die willen dansen, maar er geen geld voor hebben. Ook wil ik choreograferen en mijn eigen concepten maken en filmen, zodat ik ook nog iets met camera's blijf doen.

Wat betekent geluk voor jou?
Geluk zorgt voor energie en een goed/blij gevoel. Dat hoeft niet eens zozeer mijn geluk te zijn, maar kan ook het geluk van anderen zijn waar ik blij van word!

Wat kan jou ontzettend opvrolijken?
Meestal zorgt mijn sportschool voor een instant happiness gevoel. Ik ben vrijwel altijd blij als ik daar kom door de positieve sfeer, leuke mensen en het feit dat ik bezig ben met het realiseren van mijn droom! Dikke shoutout naar Angel's Gym en medewerkers + Diva dus! #lobi (Katten maken me ook heel blij)

Voor wat mogen we jou 's nachts wakker maken?
Chocola, frikandel speciaal, friet, etc. Verder wil ik gewoon erg graag slapen, er zijn wel bepaalde mensen die me altijd wakker mogen maken, maar dan moeten ze er wel een goede rede voor hebben, hehe!

Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Gisteren toen ik een bloesje korter aan het maken was. Ik was heel trots op mezelf, totdat ik merkte dat ik per ongeluk de achterkant van het bloesje dubbel vastgemaakt had, zodat de onderkant halverwege de rug vastzat... Oeps, dom xd

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Dat ik in drie jaar van danskneusje die de bodyrol verkeerd om deed, naar stagedocente ben gegaan. Ook ben ik veel gespierder en sterker geworden, mijn conditie en uithoudingsvermogen zijn verbeterd en ik ben een stuk leniger geworden. Ik ben ook zelfverzekerder geworden door dans en heb voor heeeel veeeeel mensen opgetreden, yay :)

Welke boodschap zou je graag aan anderen mee willen geven?
Blijf jezelf, vecht voor je dromen en laat niemand je tegenhouden. Kort maar krachtig!

Dit was hem, voel je vrij om de tag van Dagmar (www.bydagmarvalerie.nl) over te nemen en het zou helemaal mooi zijn als je mij dan even een linkje stuurt via Twitter :)

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.