FASHION | Outfit: Hipster-ish

zondag, november 23, 2014


Vandaag trok ik iets 'gewaagds' uit de kast, iets wat ik normaal nooit zou dragen. Toch vind ik het erg leuk en besloot ik het met jou te delen!






| Jurkje: H&M | Bloesje: C&A | Sokken: Skapino | Schoenen: Bovendeert | 

Zoals je ook kan zien, ben ik naar de kapper geweest en heb ik weer een lok. Erg leuk, maar pas nadat ik hem zelf had bijgeknipt en elke dag moet ik er met de stijltang doorheen... Binnenkort zal ik het ook wel weer opnieuw verven, maar daar wacht ik denk ik nog even mee.

Vandaag ben ik naar de verjaardag van mijn neef geweest, morgen begint het nieuwe rooster op school en woensdagavond vertrek ik naar Rotterdam samen met Nikki en blijf daar slapen, heel leuk op haar woonboot terwijl ik zeeziek ben... Ik blijf daar tot donderdagavond voor een schoolopdracht waar je met iemand mee moet lopen tijdens het werk. Nikki is danser, dus eigenlijk neemt dat de hele dag in beslag en omdat het gewoon kan, blijf ik daar dus gezellig slapen. De resultaten zien jullie vast nog wel een keer. Lekker een drukke, vermoeiende, maar leuke week voor de boeg dus!

Wat vind je van deze outfit en wat ga jij allemaal doen deze week? Let me know :)

Sidenote, ik ben me ervan bewust dat mijn ISO veeeeeel te hoog stond, waardoor er veel ruis in de foto's zit, suwrry!!

You Might Also Like

8 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.