FASHION | LOTD: Welcome Autumn!

maandag, november 03, 2014


Herfst, samen met winter de meest vervelende tijd die er is. Het is koud, donker, nat, blablabla. Het betekent wel sweater weather en daar wordt ik wel een beetje blij van, kijk snel naar de look waarvoor ik vandaag ging!

Vandaag was een mooie, zonnige dag en mijn oom vierde zijn verjaardag. Gisteren kocht ik een nieuwe trui en natuurlijk wilde ik die meteen aan! Vanwege het mooie weer en zonlicht, kon ik nog even foto's maken buiten om deze herfstachtige look met jullie te delen!

Kleding







Ringen: H&M | Horloge: Ice Watch | Ketting: Reach Out | Broek: Primark | Trui: Zara (deze is nieuw, yay!) | Schoenen: Nike

Make-up















Eyeshadow: W7 In The Buff | Parfum: Lovely rose van Action | Foundation: Gosh | Concealer: Essence | Blush: Essence | Powder: Essence | Wenkbrouwpotlood: Etos | Mascara: Max Factor | Eyeliner: Essence | Lipbalsum: Essence 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe trui en de rest van de look? Laat het me weten!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Leuke foto's, tof dat je de producten ook buiten hebt gefotografeerd!
    Je hebt echt een supergave huid & je haar kleurt echt heel goed bij je ogen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dankjewel! De credits voor de gave huid gaan naar Photoshop, hehe!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.