BEAUTY | Hema Moisturising Lipstick 18

vrijdag, november 14, 2014


Dinsdag moest ik even naar de winkel om eten te halen en omdat ik allemaal goede beoordelingen had behaald voor de vakken Photoshop en digitale media, vond ik het wel een goede rede om mezelf even een klein cadeautje te geven!






Na even wat testers te hebben geswatched, koos ik voor deze mooie, gewaagde, helderrode kleur met een beetje een oranje ondertoon! Het is de Moisturising Lipstick in nummer 18 geworden. De kleur is erg gepigmenteerd en heeft een subtiel glanzende finish. Hij voelt ook fijn aan, alsof er een dun laagje vaseline op je lippen zit. Ook blijft hij lekker lang zitten en is hij gemakkelijk bij te werken. En misschien wel het leukste van alles, je hebt hem al voor maar €3,-!

Ik was ook een beetje aan het experimenteren met de foto's. Zo had ik even een ministudio gemaakt met een vel A3 papier, maar als ik zo de resultaten zie, moet ik beter rekening houden met het licht, want de belichting is niet helemaal op en top... Als jullie tips hebben of als je een bepaalde foto uit vorige posts wel mooi vindt, laat het me dan even weten!

Wat vind jij van deze gewaagde, maar mooie kleur?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik wil ook altijd van die knal rode lippen maar dat staat mij niet. Helaas :'(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh dat is jammer, misschien staat een andere tint rood je wel goed, even uitproberen ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.