#365HAPPYNADINEDAYS | Dag 161 tot 200

maandag, november 24, 2014


Ik ben al weer ruim over de helft van de 365 dagen blije foto's plaatsen, het is nu echt een vast iets geworden van wat ik elke dag doe en vandaag een update van dag 161 tot 200!



Dag 161: Aardbeitjes en Nutella, do I need to say more?
Dag 162: Altijd zo leuk als er een proeflesser zich in laat schrijven na een les die ik deels gaf!
Dag 163: Op woensdag moet ik gelijk na school naar Angel's en ben daar tot laat, daarom zorg ik dat ik daar dinsdag een salade in de koelkast leg, die ik dan woensdag lekker deel met Nikki.
Dag 164: Lekker schaamteloos vertellen dat ik dit in minder dan 10 minuten op had...


Dag 165: Voordat ik ga slapen nog even een vlog van Mascha kijken.
Dag 166: Gezellig ochtendje en middagje gehad met Nikki, we hebben Nina gekocht en daarna zouden we Thor kijken, alleen daar hadden we geen tijd meer voor, dus dat doen we komende woensdagnacht. Wel hebben we even een paar foto's gemaakt, don't judge us, haha!
Dag 167: Zonder twijfel de mooiste lucht die ik ooit heb gezien vanuit mijn raam!
Dag 168: Ik was op vakantie en ze hadden zo'n lekkere latte macchiato daar!


Dag 169: Lekker in het restaurant eten met een leuk kaarsje erbij.
Dag 170: Nog steeds in Emmeloord, er stond een hele mooie roos op het tafeltje.
Dag 171: Een hartje <3
Dag 172: Mijn neefje vierde zijn 17e verjaardag, was erg gezellig!


Dag 173: Vandaag was de dag dat de naam NadinexHope veranderde in My life as Nadine, inclusief een mooi nieuw logo, al zeg ik het zelf :)
Dag 174: Ik was bij mijn opa en het paardje van de kleindochter van de buurvrouw staat op zijn land, zo lief!
Dag 175: Een foto die vriendinnetje Sascha van me maakte voor een witbalans opdracht, vind deze wel tof!
Dag 176: Ik was vroeg thuis, dus ik maakte een omeletje met lente ui, was heel lekker!


Dag 177: Jaaa, na anderhalve week het gezinnetje weer bij elkaar, lekker avondeten saampjes in de sportschool.
Dag 178: De dag dat ik voor het eerst ging kickboksen met Nikki, was een intensieve les, dus ik nam lekker een shakie achteraf!
Dag 179: Het resultaat van kickboksen... Ik weet niet hoe, maar de afdruk van Nikki haar teennagel stond in mijn arm, dit zegt denk ik wel wat over hoe hard het eraan toe gaat.... 
Dag 180: Lekker het dorp in met Nikki, die graag een ijsje wilde en er vervolgens een kreeg, met spikkels, hehe. Ik word 99 van de 100 keer heel blij van Perstrikje, dus dan mag ze best een ijsje van me, haha!


Dag 181: Helemaal waar!
Dag 182: Helaas niet zo'n blije dag.
Dag 183: Ik mocht helpen tijdens de open dag op school. Ik ging voor het eerst helemaal alleen met de bus, daarna kregen we allemaal tosti's en pannenkoeken samen met alle aanwezige studenten en docenten van beeld en geluid en daarna moest er gewerkt worden, het was erg gezellig!!
Dag 184: Nikki had in de trein een van haar beste choreo's ooit (vind ik) gemaakt en die leerden we in de les. Toen we klaar waren bracht ik haar naar het station en omdat ze nog lang moest wachten, vlocht ik haar haren en deden we de choreo een paar keer leuk op het station. Op het gegeven moment kwam er een man aanlopen die dacht dat we moesten plassen... Hmmm, vreemd weer hoor, haha!


Dag 185: Ik kreeg van mijn ouders alvast het cadeau voor mijn 18e verjaardag die pas op 11 januari is. Mijn ouders vonden het geloof ik ook een beetje sneu voor me als ik elke keer die stinkende bokshandschoenen van de sportschool moest lenen en geen scheenbeschermers had... Me is happy :)
Dag 186: Samen met Sascha gingen we na school in de studio wat foto's maken, een paar resultaten gebruik ik in de lay-out van mijn blog, mochten jullie ze willen zien, laat het dan weten, dan maak ik daar een extra post over :).
Dag 187: Al append met Nikki kookte ik soep, niet erg handig, appen en koken tegelijk, maar er kwam wel weer een leuk gesprek uit zo xd.
Dag 188: Geen hele blije dag.


Dag 189: Het was een hele drukke dag, dus besloot ik voor eventjes toch te ontspannen met bubble shooter, voor zover dat ontspannend werkt xd. Ik kan er echt niet tegen als ik net game over ga om iets heel stoms, haha!
Dag 190: Ik was bij mijn oom en tante en hun kat kwam lekker tegen me aan liggen, zo lief!
Dag 191: Lieve Nikki, Fayeskanie, Alex en Daniëlle bij dansen <3
Dag 192: Ik had een lekker dagje vrij en werd blij verrast door mensen die cadeautjes voor me hadden, de dag ervoor kreeg ik een soort haarverf van Nikki en op de dag zelf een sjaal van oma en een tasje met tijdschriften van de meiden van Swipe & Shop als dank voor het artikel wat ik voor ze schreef, heel lief allemaal, dankjewel <3!



Dag 193: Ik was een dagje ziek, maar de bloemetjes waren wel erg mooi zo.
Dag 194: Ik moest een lesje Kidsdance overnemen en als ik dat doe, doe ik dat in stijl met de discolampen aan natuurlijk! Ook ging ik naar de kapper, maar daar was ik niet echt blij mee... (inmiddels wel wat meer!)
Dag 195: Het was een regenachtige zondag, dus besloot ik koffie te maken en het recept te filmen. Je kan hem hier teruglezen als je het hebt gemist, ik raad het je echt aan, want het smaakte naar meer!
Dag 196: Tijdens de les Photoshop verveelde ik me en toen kwam deze selfie eruit. Met een filtertje eroverheen zijn mijn haar, lippen en ogen echt zo fel! 


Dag 197: Ik was weer eens onhandig bij de sportschool, dus liep ik naar de baliemedewerkster voor een pleister. Ze zei: 'Jou kennende zal je wel een mooie dierenpleister willen he?' Ja, zij kent me! Haha!
Dag 198: Nikki en ik voelden ons best ziek, maar wij zijn diehards, nah Nikki meer dan ik, want die ging gewoon lesgeven en ik heb de hele avond tegen de geluidsinstallatie aan gehangen... Gelukkig was er koffie wat ons iets beter liet voelen.
Dag 199: Ik was onverwacht vroeg uit, dus ben ik samen met mijn moeder naar het bos in Renswoude geweest waar ik een aantal foto's heb gemaakt.
Dag 200: Vrijdag patatdag, mijn favoriete eten denk ik!

Dit waren ze weer, van welke momenten word jij altijd blij? Let me know :)

You Might Also Like

2 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.