PHOTOGRAPHY / PERSONAL | Vakantie Emmeloord

zaterdag, oktober 25, 2014


In de herfstvakantie ben ik samen met mijn ouders en broertje een midweekje naar Emmeloord geweest. Lees snel verder voor heel veel foto's en een kort verslagje!


Het hotel






We verbleven in Hotel Emmeloord wat bij Van Der Valk hotels hoort. Van binnen was het hotel heel sfeervol en luxe. De kamers zagen er prima uit, waren schoon en ruim. Het personeel was ook erg netjes en vriendelijk, zowel in het hotel zelf als in het restaurant. Er was ook gratis wifi in het hotel, wat erg goed werkte! Ik vond wel de bedden erg tegenvallen, heb vrij slecht geslapen, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk!

Eten












Lekker he, ik mocht hier lekker elke dag van eten. Er was echt heel erg veel, ondanks dat we een beperkte keuze hadden vanwege onze boeking. We aten dus elke avond drie gangen (ik had 3 van de 4 keer koffie in plaats van dessert, omdat ik zo vol zat, hehe) en elke ochtend konden we onbeperkt van een lopend buffet ons ontbijt samenstellen, waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt. Er was heel veel keuze en ik wilde eigenlijk gewoon alles uitproberen. 

De bediening was ook heel netjes en professioneel, ze werkten snel en we hebben maar een keer erg lang moeten wachten op ons eten.

Omgeving





















We kwamen op maandag aan in het hotel en zijn gewoon daar gebleven. Dinsdag stormde het en toen zijn we op Urk geweest en natgeregend. Ook zijn we even doorgereden naar het centrum van Emmeloord, maar dat viel erg tegen. Op woensdag gingen we naar Lemmer, naar een heel oud gemaal (1920, werkt nog steeds!). Het was een heel mooi en fotogeniek gebouw, daarom hebben mijn vader en ik allebei foto's gemaakt. Mijn vader met de Nikon D7000 van school (ik vond het objectief niet fijn, dusja, hehe) en ik met onze eigen Canon 400D. Ik merk dat ik nu al heel anders fotografeer, want ik zit nu echt te kijken naar de ISO, sluitertijd, diafragma enz. Ik vind de foto's wel mooi geworden, al zeg ik het zelf :). De laatste foto is wel door mijn vader gemaakt. In Lemmer liep ineens een kat en hij zag er net weer iets te aaibaar uit, dus ik heb ongeveer een kwartier die kat zitten aaien, midden op de straat, omdat het kan! Donderdag gingen we winkelen in Bataviastad en het centrum van Lelystad. Dat is me erg tegen gevallen, had het leuker verwacht.

Bedankt voor het lezen. Je hebt waarschijnlijk al gemerkt dat mijn blog is aangepast. De naam is veranderd in 'My Life As Nadine', omdat dat een makkelijkere naam is en toepasselijker. Ook de URL is nu anders: www.MLANadine.blogspot.nl, dus let daar op ;). Bloglovin' wordt aan gewerkt, dus dat zal ook snel up to date zijn!

You Might Also Like

4 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.