NEW IN | Nike MD Runner GG

zondag, oktober 12, 2014


Vorige week dinsdag kocht ik een paar nieuwe Nike's, lees snel verder!









Al een tijdje moest ik nieuwe schoenen hebben, maar steeds kwam het er niet van. Dinsdag was ik er helemaal klaar mee en trotseerde ik zelfs de regen om deze pareltjes te kopen. Ik kocht ze voor €44,99 bij de Schoenenreus. Een heel mooi prijsje, maar voor mij alsnog vrij veel. Maar ja, soms moet je jezelf gewoon even trakteren op iets wat je eigenlijk niet kan kopen...

Voor als je denkt, 'wauw, wat zijn ze klein!', kan dat kloppen. Ik heb namelijk voor de eerste keer sinds tijden mijn echte maat gekocht. Ik kocht altijd maat 38 of iets wat daarop leek, omdat ik anders zulke kleine voetjes heb. Ik heb namelijk maat 36/36,5, wat best klein is voor mijn doen. Het is natuurlijk ook niet heel praktisch om twee maten groter te kopen (ik doe dat natuurlijk alleen als ze ook nog redelijk goed zitten), dus besloot ik nu gewoon voor minivoetjes te gaan, waar ik geen spijt van heb. Ik vind het eigenlijk veel leuker, die minivoetjes van mij, hehe!

Wat vind je van mijn nieuwe schoenen? Laat het me weten :)

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.