#365HAPPYNADINEDAYS | Dag 137 tot 160

zondag, oktober 12, 2014


Juist, hoi... Wauw, school en dansen vreten tijd, daarom heb ik zo lang niks meer gepost. Vandaag had ik toch even tijd voor een update van de #365HappyNadineDays, dus lees snel verder!



Dag 137: Samen met wat klasgenootjes gingen we naar de Starbucks die letterlijk een minuutje van school vandaan zit, which is a blessing and a curse... Op aanraden van Nikki (danslerares) nam ik Chai latte met soya melk, heerlijk!
Dag 138: Ik vertrok al vroeg naar Angel's Gym waar ik twee uur stageles had en een uurtje yoga van Nikki. Daarna zijn Nikki en ik even gaan winkelen en heb ik foto's van haar haar gemaakt. Ik kan die foto's helaas niet laten zien, omdat Nikki model was bij Kinki kappers en zij eerst een DVD moeten publiceren. Ik kan wel verklappen dat het resultaat echt heel erg mooi en apart is geworden! Na de foto's hebben we de DVD van de theatershow van Angel's Gym gekeken, was erg gezellig!
Dag 139: Ik besloot een deel van mijn kamer op te ruimen, sidenote: het is nu weer een rommel...
Dag 140: Foto's bewerken tijdens de les Photoshop!


Dag 141: Voor het vak conceptontwikkeling krijgen we elke week een thema waar we vijf foto's voor moeten maken. Deze keer was het thema 'mysterieus'. Ik maakte dit zelfportret en heb er hele goede feedback over gekregen van docenten en medestudenten, yay!
Dag 142: Ik zat op school en werd door Nikki gebeld of ik haar please van het station kon halen. Gelukkig kon dat allemaal, maar ik was wel helemaal doorweekt door de regen en onweer. gelukkig had Nikki sowieso al schoenen voor me meegenomen, maar omdat mijn eigen schoenen al helemaal doorweekt waren, mocht ik haar Nike Roshe's een dagje lenen, superlief!
Dag 143: Ik had anderhalf uur pauze, dus ben ik met een aantal klasgenootjes naar de Starbucks geweest... Ik kocht daar een grote chai latte met soya melk en een blueberry muffin. Geloof me, die beker koffie was net zo groot als mijn hoofd, haha!
Dag 144: Mijn vader was 50 geworden!


Dag 145: Door omstandigheden geen foto.
Dag 146: Ik vond dat mijn haar best wel goed zat, yay!
Dag 147: Van nieuw vriendinnetje Sascha, die ook eerstejaars fotografie doet, kreeg ik een geluksmuntje. Ik heb hem altijd bij me :)
Dag 148: Ik voelde me niet zo goed, dus kreeg ik van Nikki een hele lading foto's van mooie mannen gestuurd via whatsapp, en veel ook xd  


Dag 149: Ik werd gebeld door Nikki dat ze er wat problemen waren met de NS en dat ze daarom niet optijd zou zijn voor haar les en of ik die even kon invallen. Dat doe ik natuurlijk graag, dus ik stond lekker onverwachts les te geven. Heb meteen drie proeflessers binnengesleept, dus dat was al helemaal mooi!
Dag 150: Lekker een chocolate cream gehaald bij de Starbucks vanwege het feit dat we weer anderhalf uur pauze hadden.  's Avonds had ik stage bij de hiphop for boys les en daarna waren er te weinig leerlingen voor de hiphoples, dus hebben we (Jack, de nieuwe docent, Nikki en ik) even snel een hele toffe choreo aangeleerd!
Dag 151: Alle lessen vielen uit vandaag, maar we hadden met een paar mensen afgesproken om de studio in te gaan op school. We hebben daar allemaal even een minifotoshoot gehouden en ik kreeg onder andere deze foto als resultaat. Ik ben er echt heel erg blij mee en heb er veel leuke reacties op gekregen. De foto is gemaakt door klasgenootje Rhea, check even haar fotografiepagina!
Dag 152: Voor een schoolopdracht ging ik weer met Nikki foto's maken van yogaposes. De resultaten kan je vinden op mijn schoolblog www.roca12nadinevanspanje.tumblr.com. We hebben er een heel gezellig dagje van gemaakt samen met ons ballonnenkindje Bob die we kregen bij Angel's, die later met Nikki mee naar Rotterdam is gegaan in de trein, naar de Starbucks en uit eten met haar vriend... Bob is helaas die nacht ook in stilte heengegaan... Ja, wij zijn inderdaad een beetje gek xd


Dag 153: Ik bewerkte een aantal foto's van de shoot met Nikki. We zijn allebei heel erg blij met de resultaten! Ik vind dit tot nu toe nog wel mijn beste werk, al zeg ik het zelf.
Dag 154: Na de shoot zaterdag kwam ik thuis in een enorme zooi, ik was heel veel spullen kwijt (sommige spullen nog steeds) en mijn hele bed lag vol. Dit omdat het blijkbaar teveel moeite was voor mensen om na het ramen te zemen gewoon even al mijn spullen weer terug te zetten... Ik kon dus lekker 's avonds laat alles nog opruimen en schoonmaken. Maandag was ik echt heel erg moe en kon ik even genieten van het opgeruimde stukje van mijn kamer met geurkaarsen, dekentjes en muziek. Toch nog een klein beetje handig dus, die zooi van zaterdag...
Dag 155: Het zat er al een tijdje aan te komen, maar ik moest gewoon nieuwe schoenen hebben. De zool van mijn LA Gears was helemaal glad geworden en de zool van mijn Nike Free's is ook niet helemaal top meer. Voor €45,- kocht ik deze nieuwe Nike's bij de Schoenenreus. Grote aankoop wat niet helemaal budgetair gezien uitkwam, maar ik moest ze gewoon hebben. Soms heb je dat weleens toch, dat je gewoon even iets groters wil cadeau doen aan jezelf?
Dag 156: Samen met een klasgenootje gingen we even naar het busstation voor wat foto's die ze nog moest maken voor een opdracht. Ik spotte daar een poster met een levensgrote Pharrell Williams erop, selfietime!


Dag 157: Geen heel leuk dagje. Ik moest naar de dokter, school was een beetje verspilde tijd en 's avonds was gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend. Resultaat van de dokter krijgen jullie misschien nog wel te horen. Als alles gaat zoals ik wil, ben ik van plan om er veel van met jullie te delen.
Dag 158: De dokter zei dat ik bloed moest prikken en ik ben super bang voor naalden! Het prikken deed best wel zeer, maar dat kwam ook gedeeltelijk doordat ik per ongeluk de naald zag. De mevrouw die prikte zei dat ik wel een ijsje had verdiend, dus at ik samen met mijn moeder een ijsje.
Dag 159: Weer stage en yoga gehad, daarna kwam Nikki even eten en hebben we snel nog twee foto's overnieuw gemaakt. Nikki ging weer lekker naar huis en ik ging even lekker slapen. In de avond ben ik nog even onverwachts naar mijn tante geweest die jarig was. Ze hebben daar twee katten, de ene is heel lief en de ander is ook heel lief, maar die heeft hele scherpe nagels, dus die jaag ik altijd weg, hehe. De andere kat kwam eventjes bij me zitten, maar ditchete me later ook weer... Ik wordt altijd heel rustig van katten, wil er zo graag zelf ook eentje!
Dag 160: Een quote die best wel bij me past!

Volg mij op Instagram (@nadinexhope) om dagelijks een nieuwe blije foto en nog meer van mijn leven in je tijdlijn te vinden! Ik hoop dat ik in de toekomst vaker kan posten, maar ik heb het momenteel gewoon ontzettend druk, hopelijk begrijp je dat ;)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat een mooie foto! Die foto met de handen in het haar is wowie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het grote voordeel van fotografie studeren, gratis mooie foto's :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.