NEW IN + VIDEO | Collective

vrijdag, september 19, 2014


Well hello there, dat is lang geleden! School gecombineerd met dansen en uitrusten van dat neemt wel heeeel veel tijd in beslag. Verderop in deze post een mededeling daarover. Nu ga ik je laten zien wat ik de laatste tijd heb gekocht door middel van een video, yay!

Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten, doe ik de fotografieopleiding. Op mijn school is er de mogelijkheid om borg te betalen aan de uitleen en daar vier jaar lang onbeperkt apparatuur te lenen. Dit weekend hadden mijn vader en ik beide de camera nodig, dus besloot ik maar van de uitleen gebruik te maken. Ik heb een Nikon D7000 geleend, met filmfunctie, want ik wilde ook heel graag weer een filmpje maken voor mijn blog!

De laatste tijd heb ik elke keer een paar dingetjes gekocht en die heb ik samengevoegd in dit filmpje. Klik HIER als je het filmpje niet kan zien.


Nog even alle items met wat meer informatie:


Mijn nagellakremover was op, dus ik kocht een nieuwe bij de Hema voor €1,-.


Voor school heb ik een dummy nodig voor concepten en inspiratie. Ik kocht hem voor €3,42 op school.


In het CHE, de hogeschool naast mijn school zit een Starbucks. Vandaag kocht ik op aanraden van mijn dansdocente de Chai latte met sojamelk om het weekend in te luiden, hij was heerlijk!


Don't judge me, maar ik kocht deze beker bij de Euroland... Ik weet niet meer hoeveel hij kostte.


Ook ik doe mee met de hype, ik kocht bij de op = op shop voor €7 nogwat het W7 In The Buff palette, hij is erg mooi!


Bij de Big Bazar kwam ik deze foundation tegen en voor €3,99 wilde ik hem wel proberen. Achteraf vind ik hem niet zo fijn en te geel, helaas!


Let's say this, matte topcoat is de ish! Ik vind het echt een stuk mooier staan als de glans van mijn nagellak weg is. Ik kocht deze bij de Etos, de prijs weet ik niet meer.


Ik liep in de Action en zag allemaal geurkaarsen. Deze leek me wel goed, dus besloot ik hem mee te nemen. De prijs weet ik niet meer.


Deze rozenkrans kocht ik voor €5,- bij de Reach Out. Niet omdat ik katholiek ben, maar omdat ik hem gewoon heel goed bij mijn stijl vind passen.


Toevallig liep ik tegen deze ringen aan bij de H&M. Ik vind ringen heel erg mooi, maar vind zelden een mooie ring die ik ook daadwerkelijk pas. Deze ringen zijn bedoeld om om het bovenste deel van je vinger te dragen, net onder je nagels, maar ik draag ze dus zo. Helemaal prima voor ongeveer €3,-!


Dit bloesje komt uit de kast van mijn moeder. Hij valt heel baggy, maar dat vind ik juist wel leuk.

Dit was het weer! De foto's en video zijn gemaakt met de Nikon D7000, misschien dat ik vaker even zo'n camera leen :) Bedankt voor het lezen/kijken!

Vanwege gebrek aan vrije tijd zullen er minder posts online komen. Alvast bedankt voor het begrip! :)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Grappig dat je zo veel make up en kleren kocht en dan ene rozenkrans en starbucks!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.