#365HAPPYNADINEDAYS: Dag 101 tot 136

zondag, september 21, 2014


Kijk je mee naar een nieuwe update van de #365HappyNadineDays?

Dag 101: Omdat het shakie van de dag ervoor niet beviel, mocht ik gratis een andere variant proberen. Deze vond ik wel lekker!
Dag 102: Ik had een aantal vrienden uitgenodigd, alleen na alle gezelligheid was het aan mij om alle rommel op te ruimen...
Dag 103: Herontdekt: Deze nepleren tas. 
Dag 104: Het was een lekker chill dagje die ik vooral achter mijn laptop heb doorgebracht. Later op de dag ging ik naar mijn oom en tante om mijn Macbook te installeren en mijn haar te verven.


Dag 105: Heel erg blij zijn met mijn mooie nieuwe haarkleur! Love it!
Dag 106: Heerlijk uit wezen eten bij restaurant De Dennen in Renswoude (of Scherpenzeel, dunno hehe).
Dag 107: Weer uit wezen eten met familie bij restaurant 'De Hof' in Renswoude, heerlijk!
Dag 108: Onderweg naar het station om m'n docente op te halen voor een lesje clubyoga!


Dag 109: Ik had meegedaan met een winactie en won dit hele leuke haarbandje!
Dag 110: Leuke reacties zijn altijd leuk!
Dag 111: Fotograferen!
Dag 112: M'n moeder had rijstepap gekookt, zo lekker!


Dag 113: www.nadinexhopefotografie.blogspot.nl kwam online, yay!
Dag 114: Ik kocht een Hello Kitty beker voor m'n docente, omdat die niet zo breekbaar is, hehe!
Dag 115: Tijdens yoga werd ik geprikt door een mug en omdat het op een heel vervelende plek zat met m'n broek, kreeg ik deze prachtige pleister.
Dag 116: Tot mijn grote verbazing werd ik door Hema uitgenodigd voor het Blog Academy Event, helaas kon ik vanwege school niet gaan...


Dag 117: Wachten totdat ik les kon gaan geven, selfie time!
Dag 118: Ik besloot mee te doen aan de ProjectPositief challenge.
Dag 119: De quote die ik moest delen, zo waar!
Dag 120: Een happy moment, dat was natuurlijk toen ik mijn haar in deze prachtige rode kleur heb laten verven.


Dag 121: Smile, er kwam een moeilijk lachje uit, want ik was heel erg moe. Wel een leuke introductiedag gehad van school, vandaag de strepen op mijn wangen...
Dag 122: Good times tijdens de introductiedag een dag voor deze.
Dag 123: Yes I Can, ik besloot mijn 'dansverhaal' te delen. I surely can do this :)
Dag 124: Life is a party and so was the Brian Puspos workshop afgelopen februari.


Dag 125: Voor de spread the love opdracht heb ik alle lieve berichtjes die ik via Facebook, Whatsapp op real life kreeg opgeschreven.
Dag 126: Fotovormgeving vind ik best een interessant vak!
Dag 127: Ik kan lekker voor 45 cent zo'n bekertje cappuccino halen en het is nog lekker ook!
Dag 128: Welkom op het MBO,  waar we een soort 'camera' maken van een pringlesbus... 


Dag 129: Ik had mijn dag niet helemaal, maar gelukkig zijn er altijd mensen die even wat positiviteit brengen :)
Dag 130: Na lang zoeken vond ik eindelijk de perfecte rozenkrans, helaas bleek het op de kleur na precies dezelfde te zijn als de gene die iemand anders ook al had, oeps...
Dag 131: Samen met mijn docente stonden we op het podium te dansen, kan daar zo van genieten!
Dag 132: Lekker verven!


Dag 133: Met Daniëlle eten gehaald bij de McDonalds en dat voor de sportschool opgegeten omdat #yolo...
Dag 134: Ik had een afspraak bij de tandarts om een gaatje te vullen en om mezelf vast te troosten kocht ik een broodje kroket voordat ik moest gaan. Heb de rest van de dag met verdoving in m'n bek gelopen en pijn toen het uitgewerkt was, niet bepaald fijn...
Dag 135: Ik was vroeg uit, dus ging even het dorp in en kocht deze ringen. Helaas verrekte ik tijdens de dansles mijn nek, dus de happiness was snel weer weg, hehe...
Dag 136: Het was zo'n leuke dag dat ik eigenlijk alleen deze foto had gemaakt. Gezellig gehad met heel veel mensen :)

Dit waren ze weer, see you next time!

You Might Also Like

2 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.