TAG | Most worn things

zondag, augustus 24, 2014


Tags, ik doe er wel heel veel he? Ik ben dol op tags, dus plaats er ook gewoon zonder schaamte twee achter elkaar. Vandaag de 'Most worn things' tag!

In deze tag laat ik zien welke spullen ik het meest draag of gebruik. Ik had zin om even uit te pakken met foto's en experimenteerde een beetje met het licht. Ook heb ik mijn nieuwe watermerk aan de foto's toegevoegd. Ik ben er alleen niet helemaal tevreden mee en ben nu bezig met een nieuw watermerk, wanneer hij af is kan ik nog niet zeggen.

Nagellak


Je zag deze misschien al voorbij komen in mijn 'All Time Beauty Favorites', maar wauw wat ben ik dol op dit lakje! Dit is 'Chill Out' van H&M en de kleur is grijzig blauw, heel erg mooi! Ik kreeg deze van een vriendin, Kelly, voor mijn verjaardag.

Haar product


Hier heb ik gekozen voor de heat protection spray van Kruidvat Professional. Niet alleen beschermt hij mijn haar tegen de hitte, maar het maakt mijn haar ook stugger en minder pluizig, win win!

Tas


Ik had deze tas al een tijdje op het oog voor ik hem kocht, maar ik vond hem steeds te duur. Uiteindelijk heb ik hem gekocht in de sale bij de Bristol. Ik heb hem een tijd als schooltas gebruikt, maar gebruik hem ook als ik gewoon ergens heen ga of ga sporten. Een laptop van 15 inch past er helaas net niet in, jammer. Het printje vind ik ook heel erg leuk, maar vloekt wel soms bij mijn kleding.

Schoenen



Mijn Nike Roshe look-a-likes die gewoon de helft goedkoper zijn. Niet alleen dat, maar ze zitten ook heerlijk en combineren makkelijk. Later werd mij verteld dat de enige echte King of Pop reclame heeft gemaakt voor dit merk, altijd leuk!

Accessoire



Just love this Ice Watch! Ik kreeg hem als examencadeau vorig jaar en ik ben er nogsteeds heel erg blij mee. Het mag dan wel de kinderversie zijn (jaja, alleen maar botjes en spieren en geen vetjes), maar dat maakt hem er niet minder om. Ik wilde graag een zwarte, omdat die eigenlijk overal bij staat, dus ik draag hem dan ook vrijwel elke dag.

Kledingstuk


Als ik ergens mijn adres moet invullen, kan ik tegenwoordig beter Pull & Bear jeans 32 invullen. Het is dat ik het vies vind om langer dan twee dagen in hetzelfde te lopen, anders had ik hem sowieso non stop gedragen, hehe. Ik vind hem zo fijn om een paar redenen: 1. Ik kocht hem in Amsterdam 2. Hij sluit bijna perfect aan, wat heel lastig is in mijn geval. 3. Hij is wat hoger dan een 'normale' broek, maar niet echt high waisted. 4. Hij ziet er prachtig uit!

Foundation


Ook deze is niet te missen, de Gosh X-Ceptional wear foundation. Dekking is goed, voelt goed aan, blijft goed zitten, do I need to say more?

Blush/bronzer


Deze prachtige blush komt uit de limited edition van Essence en is helaas niet meer te koop, maar wauw! Het is een hele warme kleur met een gouden shimmer, love it!

Lippenstift/lipgloss


Ik koos voor deze lipstick van L'Oreal Paris die ik voor minder dan twee euro kocht bij de action. De kleur is een beetje rood/oranje met een gouden shimmer en ik vind hem persoonlijk erg mooi bij me staan. 

Mascara


De False Lash Effect mascara van MaxFactor gebruik ik al een aantal jaartjes en is naast de Masterpiece Max, die ik helaas niet meer heb liggen, mijn favoriet. Volume en lengte zijn de woorden die het product het beste beschrijven en hij blijft ook lang goed. Met deze doe ik al bijna twee jaar en ik heb geen last van m'n ogen en hij ruikt ook nog niet vreemd. Ik denk wel dat ik hem toch gewoon weg doe op het gegeven moment, omdat hij er toch niet helemaal hygiënischer op wordt...

Dit waren de dingen die ik het meest gebruik en draag. Herken je dingen en wat zijn de producten of dingen die jij het meest draagt of gebruikt? Laat het me weten :)

You Might Also Like

3 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.