PHOTOGRAPHY | Fotografieblog

dinsdag, augustus 26, 2014


Een tijdje geleden tweette ik dat ik wat nieuws heb voor mijn fotografie, ben je benieuwd wat? Lees dan snel verder!


Je las het waarschijnlijk al in de titel, maar ik heb een speciale blog aangemaakt voor fotografie, omdat ik volgende week ga beginnen met mijn fotografieopleiding! Ik zal hier af en toe posts maken met privéfoto's, resultaten van fotoshoots, maar ook foto's die ik heb gemaakt voor mijn fotografieopleiding om zo mijn voortgang te laten zien. Ook kan het zijn dat ik weleens een gratis fotoshoot weggeef....

Niet heel onbelangrijk, mijn fotografieblog is te vinden op:

Wil jij nou graag op de hoogte blijven van updates op die blog, volg hem dan op:

Bedankt voor het lezen en vergeet NadinexHope Fotografie niet te volgen! Laat het even weten als je het hebt gedaan :)

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wat gaaf! Ik ben ook gek op fotograferen, maar dan niet zo professioneel ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.