PERSONAL / PLOG | Mijn dag 21-8-2014

vrijdag, augustus 22, 2014


Vandaag neem ik je een dagje mee in mijn leven, lees snel verder!



Het is natuurlijk vakantie en ik had geen afspraken staan vandaag, dus ik kon lekker uitslapen. Om een uur of tien werd ik wakker en ging ik naar beneden. Ik maakte mijn ontbijt: een broodje met pindakaas en melkhagelslag!




Nadat ik mijn ontbijt had gegeten en even m'n Facebook, Twitter en Instagram had gecheckt, ging ik weer naar boven om te douchen en mezelf klaar te maken voor vandaag. Ik zou namelijk nog even het dorp in gaan voor een nieuwe schooltas, omdat mijn laptop niet in mijn Eastpak past. 

Ik droeg een top van de Coolcat, een broek van H&M en later besloot ik nog een vestje aan te doen, omdat het toch best fris was. Ik droeg Jeans Spirit van Replay en maakte me op. Nu mijn haar zo fel rood is, vind ik het lastig om de goede kleuren te kiezen qua make-up. Wat ik normaal draag is nu veel te licht, dus ik moet donkerdere kleuren oogschaduw gebruiken en wat meer kleur op mijn wangen en lippen, #redheadstruggles... Als iemand een tip heeft, laat het me weten! (wat een prachtig opgeruimde make-up plek heb ik ook, hehe)


Ik pakte mijn laptop er nog even bij om te kijken naar m'n mail en of ik toevallig nog nieuwe reacties heb gekregen (ik lees echt alle reacties, vind het super leuk om te horen van jullie!). Ook zag ik dat ik alweer lang en breed over de 5000 pageviews ben, hoezee!



Ik ging dus even het dorp in met m'n moeder om een nieuwe tas te kopen. Ik slaagde bij Duifhuizen, waar ik me wel flink irriteerde aan de verkoper, maar dat terzijde. De tas is enorm, maar dat moest wel met die shitload aan spullen die ik dagelijks mee moet nemen. Ook zijn we even verder het dorp in geweest om een cadeau te kopen voor de buurman die 50 is geworden. Veenendaal is echt wel een leuke stad om te winkelen, dus ben je een keer in de buurt, dan weet je wat je moet doen :)


Ik kwam thuis met natuurlijk mijn tas, panty's, een nieuw dekbedovertrek en Happy Life van Mascha. Ik zag het boek liggen en wilde hem toch proberen, ook al lijkt hij me niet super...


Oke, ik besloot maar meteen te beginnen in Happy Life en hij valt zeker niet tegen. Ik ben overigens pas bij bladzijde 28, dus definitief judgen mag nog even niet, haha!



De rest van de middag spendeerde ik aan het terugkijken van de vlogs van Enzo Knol. Ik volg hem sinds een weekje of 2/3 en vind zijn vlogs echt heel leuk. 


Avondeten! Twee kippenpoten en rijst met ragout, lekker! Na het eten kleede ik me om voor yoga en appte ik nog even met een paar vrienden. Later bedacht ik me dat het toch wel heel erg koud was, dus besloot ik maar even een extra trui aan te doen over m'n shirt en ik deed alvast mijn tussenjas aan. Was ook wel nodig, man wat was het koud!




Ik fietste naar het station om m'n docente op te halen. Ik had me weer eens vergist in de tijd dus moest 20 minuutjes wachten tot de trein kwam in ik begroet werd met: 'Hee rooie!', haha! We fietsten (docente fietste, ik zat achterop, hehe) naar de sportschool waar we nog even moesten wachten tot de les begon. We spraken nog even met de directrice, wat voor mij echt lang geleden was man!


Omdat er nog les gegeven werd in de zaal waar we eigenlijk in zouden moeten, verplaatsten we naar een andere zaal met een mooie judovloer. Mijn nagellak matchte er mooi bij, haha! Het was wel even pittig om te blijven staan tijdens de balansoefeningen, omdat de vloer zo zacht is. Ook ben ik weer eens omgevallen, maar gelukkig zag niemand dat, haha! Niet doorvertellen he :p


Toen we weer weggingen was het nog kouder geworden, dus ik zag het even niet meer zo zitten om naar buiten te gaan... We hebben nog even in de lounge gezeten en hadden het over programma's die we vroeger keken en kwamen er achter dat sommige programma's gewoon echt gemaakt waren door stonede mensen! Kijk bijvoorbeeld eens een aflevering van Tik Tak terug, echt te bizar gewoon!

Om een uur of 10 vertrokken we weer en hebben we nog even staan praten bij het station. Ik had het echt ijskoud, dus toen de trein er was ben ik snel naar huis gegaan. Ik was zelfs even snel als de trein, want ik kon bij de overweg nog even zwaaien, hehe. 


Eenmaal thuis zocht ik een aflevering op van The Moomins, want ik vond dat vroeger altijd een beetje eng ofzo. Ik wilde weten of ik het nog steeds eng vond en dat bleek inderdaad zo te zijn, echt een hele negatieve vibe hangt er over dat programma...


Juist, dit is dus een kinderprogramma xd Ik besloot daarna nog even een aflevering van Tik Tak te kijken, omdat ik dat vroeger wel altijd leuk vond, maar inmiddels ben ik er dus achter gekomen dat ik waarschijnlijk onder hypnose was tijdens dat programma! Echt, wiet, overal wiet gewoon, haha! Toen ik weer een beetje bekomen was van Tik Tak, ben ik gaan slapen.

Bedankt voor het lezen! Ik had een leuke dag, jij ook?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Reacties
    1. Nee, hij is zwart maar weerkaatst goud in het licht. Was het maar zo'n feest, haha!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.