NEW | Lay-out

zondag, augustus 10, 2014


Na een paar dagen denken en meningen verzamelen, besloot ik de lay-out van mijn blog te veranderen.


Ik wilde iets meer kleur, maar niet teveel, dus ben een beetje aan het zoeken geweest naar een leuke achtergrond, maar kon niet veel leuks vinden wat bij mijn blog past. Ik zat te denken aan ankertjes, maar vond dat te druk worden, dus besloot ik maar gewoon voor één vaste kleur te gaan. De kleur is licht paars geworden, het is lekker rustig en dat vind ik persoonlijk fijn als je iets leest. Paars is ook een van mijn favoriete kleuren, dus vond dat ook wel bij de persoonlijke sfeer passen. 

De header heb ik nog even hetzelfde gehouden, omdat ik daar nog best tevreden over ben. Misschien dat ik hem later in het jaar ga veranderen als ik wat beter kan omgaan met Photoshop of Illustrator. Ik vind de kleur van de header misschien wel een klein beetje storend, maar daar hebben we het maar even niet over... Huh, zei er iemand wat? ;)

De zijbalk heb ik ook aan de andere kant geplaatst, want dat vond ik op de een of andere manier beter passen. Ook de lettertypes zijn aangepast. Ik wilde ze even iets speelser maken, maar nog steeds duidelijk. De tekst in de artikelen zelf is gewoon puur pixelnatuur: verdana.

Het enige wat ik nog even moet doen, is de witte randen langs de afbeeldingen weghalen. Als iemand weet hoe dat moet, please let me know, want ik irriteer me er heel erg aan, haha!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe lay-out?

You Might Also Like

4 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.