FASHION | OOTD: Bubbles

zaterdag, augustus 02, 2014


Vandaag heb ik een outfitpost voor je, lees snel verder!


Afgelopen donderdag ging ik chillen met een vriend. Eerst hadden we even wat gegeten bij de mac en ik moest nog wat spullen hebben, waaronder bellenblaas. Na het winkelen zijn we naar een redelijk verlaten gebouw gegaan op het industrieterrein waar die vriend een aantal foto's van me heeft gemaakt, thanks plantenpooier, haha!

Follow on Bloglovin





Bellen blazen kan ook gewoon niet op een charmante manier, dus sorry, haha! Ik ging voor een makkelijke en luchtige outfit. Helaas zat mijn short in de was, dus ik moest een lange broek aan, heel lekker in de hitte hoor :p!

Broek: Pull & Bear | Crop top: Hema (zelf cropped gemaakt ^^) | Ketting: Primark | Schoenen: Nike Free 5.0 | Armband: gift | Horloge: Ice Watch | Bellenblaas: Kruidvat

Bedankt voor het lezen!

You Might Also Like

3 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.