BEAUTY | I don't care 'bout the flowers in my Elmo hair!

zaterdag, augustus 23, 2014


Well hello there! Misschien had je al gelezen dat ik een soort Elmo ben geworden vorige week. Vandaag wil ik even wat meer foto's laten zien. Lees snel verder...






Vorige week zondag was ik helemaal klaar met mijn '50 tinten rood' haar, dus vroeg ik op Facebook of iemand mijn haar wilde verven. Mijn tante reageerde vrijwel meteen en ik kon ook gelijk ze zelfde avond komen. Mijn oom zou dan ook meteen even helpen met het instellen van mijn macbook. 

Ik had deze keer weer dezelfde verf gekocht als de vorige keer toen het mislukte, omdat hij wel echt een stuk feller rood is. Ik had twee pakjes nodig, maar dan moet ik er wel bijzeggen dat we totaal niet zuinig hebben gedaan. De verf heeft ongeveer 25 minuten in mijn haar gezeten nadat alles er in zat, daarna spoelden we alles eruit. 

Met uitspoelen gebruik ik altijd eerst nog shampoo (kleurshampoo van Etos' eigen merk) en daarna de nabehandeling die bij de verf zit, nooit anders gedaan eigenlijk en het heeft geen effect op de kleur om shampoo te gebruiken. Ik zat op de grond, ondersteboven boven de douchecabine terwijl mijn tante de verf uitspoelde en heel enthousiast was over hoe de kleur pakte. Ik kon er vrij weinig van zien, maar toen ik in de spiegel keek, kon ik wel een blijdschapsdansje doen! Ik ben echt heel erg blij met de kleur en de verf heeft (op 1 pluk na, hehe) heel goed gepakt, thanks tante <3! 

Ik had trouwens een winactie op www.thevelvetroses.com gewonnen, namelijk het bloemenhaarbandje die je op bovenstaande foto's ziet! Het haarbandje komt van de webshop www.noaley.nl, dus neem even een kijkje daar. Ze verkoopt hele mooie sieraden voor een leuke prijs. Het haarbandje is niet iets wat ik normaal zou dragen, maar ik vind hem toch heel erg leuk en heb er al veel leuke reacties op gekregen, thanks daarvoor! :)

Wat vind je van mijn nieuwe kleur en het haarbandje? Laat het me weten in een reactie, ik lees ze allemaal :)


Edit: Ik heb toch gekozen voor een andere lay-out, ik vind dit beter bij mijn blog passen, hopelijk vind je hem ook mooi :)

You Might Also Like

5 reacties

  1. Woah super gaaf dat je dat durft! Staat leuk met dat bloemenkransje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat ziet je haar er prachtig uit!
    En de bloemenkrans staat je erg leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je echt heel leuk bij deze kleur haar. Prachtig! (www.effierced.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow je ziet er echt mooi uit!
    Ik kwam je comment tegen op het spam je blog artikel van loving life is easy en besloot even een kijkje op je blog te nemen ;)
    Wat ziet je blog er goed uit, ik vind de layout echt heel mooi en verheug me op je volgende artikel!

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.