#365HAPPYNADINEDAYS | Dag 77 tot 100

maandag, augustus 18, 2014


Kijken jullie mee naar de update van de #365happynadinedays?



Dag 77: Na een lange tijd speelde ik weer eens de sims, ik was vergeten hoe leuk het eigenlijk is.
Dag 78: Ik maakte de vorige update van de #365happynadinedays en daar was het tijd voor ook!
Dag 79: De dag van nationale rouw, dus geen blije foto.
Dag 80: Ik was lekker aan het werk. Ik moest een tekst schrijven voor iemand en foto's editen.


Dag 81: Ik heb de hele middag bij Angel's gezeten om foto's en een filmpje voor ze te editen, helaas kon dat later allemaal weer overnieuw...
Dag 82: Ik kon lekker uitslapen, heerlijk!
Dag 83: Timehop being awesome, haha!
Dag 84: Ik schreef een artikel vol Nike's, koopkoorts....


Dag 85: Ik had totaal geen zin in make-up, dus droeg ik het ook niet.
Dag 86: Ik vond mijn Nintendo DS weer en voelde me heel oldschool.
Dag 87: Ik ging chillen met een vriend van me, was heel gezellig!
Dag 88: Samen met een vriendin die ook altijd trouw mijn blog leest (Shout out to Daniëlle!) ging ik hardlopen in het bos. Het was heel leuk, maar ik ben wel door een spinnenweb heen gerend... En ja, ik gilde xd.


Dag 89: Van mijn broertje kreeg ik allemaal sportkleding, keihandig!
Dag 90: Samen met familie gingen we barbecuen, het was heel gezellig! Mijn neefje en ik zijn duo penotti, haha!
Dag 91: Mijn danslerares, haar zusje en ik gingen naar The Fault In Our Stars gewapend met voedsel en Hello Kitty zakdoekjes. Het was heel gezellig en huilerig xd.
Dag 92: Duitsland it was. Voor mijn opleiding heb ik een Macbook pro nodig met enorme hoeveelheden aan intern geheugen, maar die dingen zijn super duur! In Duitsland waren ze goedkoper dus zijn we daar wezen kijken, maar helaas bleek het niet zo veel soeps te zijn daar. Uiteindelijk zijn we wel een lekker dagje weggeweest en hebben we op een terrasje apfelstrüdel en een latte macchiato besteld. Mijn Macbook hebben we toch gewoon in Nederland gehaald.


Dag 93: Ik verveelde me, dus ik speelde De Sims 2 Op Een Onbewoond Eiland in een uurtje of drie uit. #langlevedecheats
Dag 94: Voor de yogales begon zat ik nog even te chillen met de docente die vroeg of ik chocola wilde, nou natuurlijk wil ik dat! Lekker midden in de sportschool chocola eten dus, hehe.
Dag 95: Bij de Etos kocht ik een matte topcoat en ik ben er helemaal verliefd op! Ik vind matte nagels echt een stuk mooier, maar de lak chipt nog steeds heel snel.
Dag 96: Ik vond chocolate chip cookies... Ze zijn nu op...


Dag 97: Het weer stelde me een beetje teleur, dus ik zat maar gewoon met een kleedje op de bank.
Dag 98: Ik uploadde een choreografie die ik maakte voor de dansopleiding op mijn YouTube kanaal! Ga hem snel even checken als je dat nog niet hebt gedaan :) (Vergeet hem niet te liken en op mijn kanaal te abonneren)
Dag 99: Ik had vakantiegeld gekregen en besloot er even een hele nieuwe sportoutfit van te kopen. Ik kocht een broek, een sportbh en een hemdje en het zit superfijn. Geslaagde aankopen dus! Ook deed ik 's avonds voor het eerst mee met de clubpower les. Dat is met gewichten en het is vrij intensief. M'n lerares zei dat ik wel 5 kilo aan gewichten kon doen, dus ik vertrouwde haar maar. Het ging op zich wel, maar bij de laatste paar nummers begonnen mijn armspieren lelijk te verzuren, nou pfoe wat had ik een spierpijn!
Dag 100: Het zat allemaal een beetje tegen woensdag, maar gelukkig werd het allemaal iets beter toen ik naar Angel's ging. Eerst haalde ik weer de lerares van het station en daarna deed ik mee met Zumba Step, wat ik niet echt heel leuk vond. Daarna besloten we dat we nog even mee gingen doen met bootcamp, omdat er maar één leerling was. Nou, dat hebben we geweten... Ondanks dat het wel heel gezellig was met vier personen, waren we toch wel moe. M'n docente drinkt altijd na haar lessen van die proteïneshakes en ik wilde het ook proberen. Ik nam een romige vanille, maar helaas viel het me een beetje tegen, dus zat m'n docente weer goed met twee shakes, haha.

Bedankt voor het lezen!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.