TAG | Random question generator

dinsdag, juli 29, 2014


Bij Maaike kwam ik deze super leuke tag tegen. Het zijn 25 random vragen die ik beantwoord die gesteld zijn via een site die ik straks even ga vermelden. Lees snel verder voor onnuttige feitjes over mij!


Op DEZE site worden allerlei vragen aan je gesteld. Het is eigenlijk bedoeld om een gesprek te starten of minder saai te maken, maar Maaike maakte er een tag van. Een goed idee, want ik vind hem leuk!

1. Heb je huisdieren?
Ja, ik heb een vogel genaamd Paco. We hebben hem al een kleine 12 jaar denk ik. Ik en mijn vogel hebben een haat/liefde relatie. Af en toe vind ik hem heel schattig, maar meestal irriteer ik me enorm aan het geluid wat hij allemaal produceert. Nee hij fluit niet lief, hij schreeuwt en krijst gewoon, meestal als je even rustig wil zitten of slapen...

2. Is het moeilijker om meer te bewegen, of om gezonder te eten?
Meer bewegen is makkelijker. Dat merk ik nu ook en ik zei het pas nog tegen iemand. Als ik meer ga bewegen merk ik er niets tot weinig van, maar ik kan de chocola gewoon niet laten liggen. En dat moet ik ook niet doen, want ik weeg al zo weinig, which is a curse and a blessing! Momenteel is dit ongeveer de hoeveelheid beweging per week:

-1 of 2x per week bootcamp
-1x per week hardlopen
-1x per week clubyoga
-Xx per week dansen (Als ik zin heb, wat nog niet is gebeurd en dat is raar, haha)

In de zomervakantie gaan de danslessen niet meer door, dus ik moest even wat nieuws verzinnen qua beweging. Hier komt binnenkort een artikel over.

3. Hoeveel paar schoenen heb je?
Tja, hoeveel zijn dat er, ik heb geen idee! Nadat ik even het hele huis heb doorzocht naar schoenen en ze heb geteld, kom ik uit op 26 paar! Het lijkt veel (dat is het ook, shame on me), maar meer dan de helft draag ik niet of zijn 'Deze schoenen kan ik wel aan tijdens een boswandeling in de herfst' schoenen. Misschien moet ik ze een keer uitzoeken of een blogsale houden...


4. Wie is je favoriete acteur of actrice?
De laatste tijd ben ik niet meer zo into de films (op TFIOS na dan, hehe. Ik hoop binnenkort te gaan, maar weet nog niet precies wanneer. Maar ik denk dat ik Josh Duhamel toch wel tot mijn favoriet kan rekenen. Hij acteert heel goed en op zich is hij niet lelijk, hehe...

5. Wat heb je geleerd de afgelopen week?
Dat je blij moet zijn met wat je hebt en dat morgen niet is beloofd. Dit leerde ik van de vreselijke ramp met de MH17. Al die mensen dachten vast in het vliegtuig na over wat ze de komende tijd zouden gaan doen, maar helaas gingen al die plannen niet door... Vreselijk! 

6. Wat heb je gisteren gegeten?
Het is maandag als ik dit schrijf, dus op zondag was ik alleen thuis en moest voor mezelf koken, ik had alleen totaal geen zin om te koken. Ik besloot daarom de frituurpan aan te zetten en onder het mom van 'Ik kom toch niks aan en ik ben lui' gooide ik er twee kroketten en twee frikandellen in. Om het een beetje gezonder te maken, sneed ik ook een stuk meloen in blokjes en at ik dat erbij. Yummie :)

7. Zou je je leven met 10 jaar inkorten om rijk en beroemd te worden?
Nee, rich and famous betekent nog steeds niet gezond en gelukkig, dus dat doe ik mooi niet, ha!

8. Ga je liever in bad of neem je liever een douche?
Liever een douche. In bad ga ik me heel snel vervelen door de stilte en ik vind het gewoon lastig. Ik ben de enige in huis die het bad gebruikt dus ik moet hem elke keer eerst schoonmaken voordat ik in bad kan, nee bedankt, ik ga wel douchen!

9. Neem je graag risico's?
Hangt er vanaf in wat voor situatie, maar als je een risico neemt en er is kans op iets heel erg positiefs, dan neem ik dat risico wel denk ik. 

10. Wat is je favoriete spel?
30 seconds!! Sinds dat we het gespeeld hebben op de verjaardag van mijn tante is het mijn favoriete spel geworden. Ik wordt er gewoon spontaan fanatiek van, haha!

11. Wat is het minst favoriete gedeelte van je dag?
Opstaan, zonder twijfel, haha! Vooral als ik naar school moet vind ik het een ramp! Misschien is mijn nieuwe opleiding een stuk leuker (dat waarschijnlijk sowieso) en vind ik het dan minder erg om op te staan. Ook het idee 's ochtends dat ik niet meer naar school hoef te fietsen zal ervoor kunnen zorgen dat mijn wakker wordt moment wat beter wordt, yeah!


12. Wat is het laatste cadeautje die je hebt gekregen?
Ik kreeg vorige week zaterdag een roos als bedankje voor het helpen bij Angel's :).

13. Wat zou je doen als je de loterij won?
Ik zou een nieuwe camera kopen, nieuwe Nike's en ik zou gaan winkelen in Rotterdam Alexander en in Amsterdam bij de Kalverstraat. De rest zet ik op mijn rekening of investeer ik in mijn toekomstige bedrijfje.

14. Wat doe je voor je plezier?
Dansen, bloggen en fotograferen, helemaal leuk!

15. Wat is je favoriete ijsjessmaak?
Ik neem aan dat ze de smaken bedoelen die je kan kiezen als je een hoorntje koopt, dus dan kies ik Kinder Bueno!

16. Welk drankje bestel je meestal in een restaurant?
Meestal weet ik niks anders meer als er wordt gevraagd wat ik wil drinken, dus ga ik meestal voor cola...

17. In wat voor pand zou je het liefste wonen?
Ik zou heel graag in een grachtenpand willen wonen dichtbij het centrum in Amsterdam. Ook lijkt me een vrijstaand jaren-30 huis met een tuin aan het water wel heel leuk!

18. Welk boek heb je als laatst gelezen?
Ik ben momenteel bezig in Looking For Alaska van John Green. Het laatste boek wat ik heb uitgelezen is The Fault In Our Stars. Voor mijn verjaardag kreeg ik een verzameling met 5 John Green boeken, maar ik heb er pas 1 van uit... oeps...


19. Wat zijn je vakantieplannen?
Ik heb geen plannen voor de vakantie. Wel ga ik waarschijnlijk volgende week een dagje winkelen in Duitsland en daar waarschijnlijk ook een Macbook Pro kopen en misschien dus nog naar TFIOS, exciteddd!

20. Wat is het laatste wat je heb gekocht?
Het laatste was een frikandelbroodje. Het was tijdens de theatershow en we hadden honger, dus we zijn naar de supermarkt gegaan aan de overkant van het theater.

21. Wie was de laatste persoon waarmee je belde?
De directrice van Angel's, in verband met een filmpje die ik zou editen voor hun FACEBOOKPAGINA. Misschien leuk om even te bekijken, ik dans er zelf ook in namelijk, hehe.

22. Ben je liever een arm of een been kwijt?
Geen van beide, ik zou m'n hele leven blijven huilen als ik een lichaamsdeel kwijt raak, want dan kan ik niet meer dansen! 

23. Wat is het leukste aan vrouw zijn?
Bij zo ongeveer alles wat je doet een excuus hebben. 'Sorry dat ik chocola eet, maar ik ben ongesteld.' 'Sorry dat ik niet kan stoppen met het aaien van je hondje, maar vrouwen vinden honden nou eenmaal schattig.' 'Sorry dat ik laat ben, mijn winged eyeliner mislukte compleet en ik kon dus echt niet de deur uit voordat het gefixt was.'

24. Wil je liever een slecht betaalde baan die je leuk vind, of een goed betaalde baan die je niet leuk vind?
Liever slecht betaald, maar leuk. Ik geef af en toe lessen bij Angel's, maak er foto's, edit filmpjes en ik ga een nieuwe flyer voor ze maken. Ik krijg er (nog) niks voor (wel gratis sporten, motivatie en kennis over lesgeven, wat veel beter is dan geld overigens), maar ik doe het gewoon heel erg graag voor ze terug! Elke keer als ik daar bezig ben, doe ik dat met veel plezier!

25. Heb je ooit in een YouTube filmpje gezeten? 
Ja, meerdere. Natuurlijk op mijn eigen kanaal, maar ik zit ook in een promofilmpje van de 'Colorrain Glow Run'. Je ziet me twee keer, dansend met m'n lerares op 0:41 en dansend op het podium op 1:19.



Dit was de tag, voel je vrij om hem over te nemen en stuur me op Twitter een linkje naar je post als je hem ook hebt gedaan!

You Might Also Like

2 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.