FOTOGRAFIE + FASHION | Foto's + OOTD: Harderwijk

zaterdag, juli 26, 2014


Een paar weken geleden ben ik in Harderwijk geweest en heb daar een aantal foto's gemaakt. Ook heb ik een aantal outfitfoto's voor jullie, lees snel verder voor de resultaten!


De oplettende lezer zal straks merken dat ik sommige foto's al eerder heb gepubliceerd, dat komt omdat ik simpelweg geen tijd heb gehad om alle foto's uit te zoeken en te editen. Het was eigenlijk het vaste verhaal: ik was druk met dansen. Ook was ik veel tijd kwijt aan het editen van de shows die we 28 juni hebben gedanst. Maar he, nu het vakantie is heb ik vast meer tijd voor mijn blog!

Fotografie







Ik ben dus op een random zondagmiddagje naar Harderwijk geweest om foto's te maken die ik zou gaan gebruiken voor mijn portfolio, drie keer raden welke foto's er dus niet in mijn portfolio zaten... Juist. Het weer was niet helemaal super, maar ik heb toch een paar mooie foto's kunnen maken.

Outfit







Wauw, hoe charmant is die laatste foto, haha! Op het gegeven moment heb ik de camera even aan m'n ouders gegeven en die hebben wat foto's gemaakt. Ik had die dag niet heel veel zin om moeite te doen voor mijn kleding, dus koos ik voor een back to basic outfit, die ik dan wel weer heb proberen op te leuken met m'n Nike Free's en m'n rugtas. 

Tijdens het foto's maken voelde me ik een beetje awkward, omdat er allemaal mensen om me heen kwamen staan. Ik besloot de awkwardness wat minder te maken door even muziek aan te zetten en een mini-dansshow weg te geven. Vandaar dat de derde foto een beetje vreemd geposeerd is, hehe.

Top: H&M | Broek: Pull&Bear | Jasje: H&M | Schoenen: Nike Free 5.0 | Tas: Bristol

Laat even in een reactie achter wat je van mijn foto's en outfit vind. Heb je nog suggesties voor een post, laat het dan ook even weten :)

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

1 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.