FOTOGRAFIE | Flowers

woensdag, juli 30, 2014


Vandaag een fotografie post! Het was gisteren mooi weer, dus besloot ik mijn camera er even bij te pakken, kijk snel verder voor de resultaten!

Sinds vorige week heb ik het programma Adobe Photoshop tot mijn beschikking. Het is even lastig in het begin, maar ik begin het aardig onder de knie te krijgen. Ik ben nu veel minder lang bezig met het editen van mijn foto's en ik kan nu ook een mooier watermerk maken. Als je goed kijkt, zie je al dat mijn watermerk anders is, maar hij wordt nog anders, mooier. Qua filters heb ik niet heel veel gedaan, bij sommige foto's heb ik alleen het watermerk toegevoegd en bij een paar heb ik alleen de helderheid aangepast.

Follow on Bloglovin











Laat me weten wat je van de foto's vind, opbouwende feedback is ook altijd welkom! Ideeën en suggesties voor artikelen of filmpjes zijn ook welkom!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.