FASHION | Nike shoe wishlist

maandag, juli 28, 2014


Wat een mooie Nike's zijn dit hè? Ik ben zo blij met ze! Wat de meeste vrouwen met hakken of tassen hebben, heb ik met Nike's, je kan er niet genoeg van hebben! Ik vond het wel leuk om een wishlist te maken met mijn Nike favorieten, dus lees snel verder!


Op de titelfoto na, zijn deze foto's niet mijn eigendom. De foto's die nu volgen komen van www.tumblr.com.

Ik draag ze naar school, ik draag ze als ik naar vrienden of familie ga, ik draag ze als ik dans, wanneer eigenlijk niet? Als je me op straat zou tegenkomen heb je 99% kans dat ik op sneakers loop. Meestal m'n Nike's of m'n LA GEAR'S, waar ik ook verliefd op ben. Ik vind m'n Nike's toch het fijnste als ik moest kiezen, maar de kleur valt niet met alles te combineren, niet heel goed over nagedacht toen ik ze kocht, hehe. Ik zou heel graag nog een aantal paar Nike's willen hebben, maar ze zijn meestal best duur. Toch heb ik een aardig verlanglijstje...







Ja, en als je zo de bedragen een beetje optelt, wordt je niet heel vrolijk... Ik denk dat ik als ik geluk heb 1 of 2 keer per jaar een nieuw paar schoenen van Nike kan kopen en op zich ben ik daar best tevreden mee. Vind jij Nike's ook zo tof of heb je een ander favoriet merk? Laat het me weten in de comments!

You Might Also Like

1 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.