#365HAPPYNADINEDAYS | Dag 21 tot 76

dinsdag, juli 22, 2014


Het werd wel weer eens tijd voor een nieuwe update. Steeds vergat ik het of had ik er geen tijd voor, dus deze update is even wat langer dan de vorige. Kijk mee naar dag 21 tot 76!


Dag 21
Ik had geen eten en geld bij me, dus kreeg ik dit broodje van een vriend!
Dag 22: 
Taart!!
Dag 23: 
Helemaal vergeten om een foto te maken, maar ik at taart wat nog over was.
Dag 24: 
Mijn oma trakteerde op Chinees, jammie!!


Dag 25:
Een lekkere appel/kaneelmuffin! (Veel eten tot nu toe, hehe)
Dag 26: 
Toen ik van de sportschool naar huis fietste voelde ik me een hipster vanwege een Starbucksbeker, wat me de inspiratie gaf voor DEZE outfit.
Dag 27: 
Mijn vader maakte deze broodjes. Nutella en aardbeien, heerlijk!
Dag 28: 
Ik had mijn bureau opgeruimd en daar was ik blij mee, haha!


Dag 29:
Ik had twee fotoshoots die dag, vond het erg leuk om te doen!
Dag 30: 
Ik ging wat experimenteren met het statief wat ik een dag voor de fotoshoot had gevonden. Vind het nog lastig om goed scherp te stellen met outfitfoto's. (Tips zijn welkom!)
Dag 31:
Wat vrienden hadden melk, cornflakes, cake en nog meer raar eten gehaald tijdens een tussenuur. Ik hielp mee opeten...
Dag 32: 
Lekker kersen eten, mijn favoriete fruit!


Dag 33: 
Angel's Gym ging verhuizen naar een nieuwe locatie en ik hielp mee verhuizen. We konden niet megaveel doen, maar het was ook heel gezellig!
Dag 34: 
Wauw, deze nagellakkleur maakt iedereen blij!
Dag 35: 
Ik ging nog een dagje helpen, alle fitnessapparatuur stond al op zijn plaats en het zag er al een stuk beter uit dan die zaterdag. Ik heb lekker schoongemaakt en kreeg heerlijk eten! 
Dag 36:
Met school gingen we naar Amsterdam, ik werd niet blij van hoe mijn haar zat die dag, hehe, maar wel van de koffie!


Dag 37: 
Ik zou met mijn lerares gaan oefenen voor mijn auditie, maar ze komt met de trein en was vergeten dat ze heel lang moest lopen naar de nieuwe locatie. Ik was al bij Angel's, maar vond het zielig dus ben haar gaan halen op het station. Ik stond alleen op het verkeerde perron...
Dag 38: 
Het was lekker warm, dus vond ik een ijsje wel een goed idee.
Dag 39: 
Mijn broertje was jarig en Nederland speelde tegen Spanje, dus voetbalpartyyy!
Dag 40: 
Ik loop stage bij Angel's, zodat ik waarschijnlijk later dit jaar zelf les kan geven. Het zijn jonge kinderen waar ik verder niks over ga vertellen, maar ik had allemaal liedjes van kinderen voor kinderen in m'n hoofd.


Dag 41: 
Een lekker zondags ontbijtje voor mezelf gemaakt.
Dag 42: 
Ik verveelde me op school en was aan het appen met m'n danslerares, ze stuurde me een foto van een puzzel op een cornflakespak. Ik vond hem nog best pittig om te doen, hehe... (Nee, er klopt inderdaad niks van!)
Dag 43: 
Ik moest naar een Latijnleraar om een tekst te vertalen voor iemands tattoo. Ik heb zelf geen Latijn en op school zijn Tattoo's 'verboden', maar de leraar was heel aardig en werkte mee. De tattoo staat inmiddels al op de arm van de persoon in kwestie en in vind hem echt heel mooi geworden!
Dag 44: 
Ik ontbeet met een schaaltje met geklutste ei, zo lekker!


Dag 45: 
Ik zat met een paar vrienden in de mediatheek en we wilden een kuiken kopen voor een andere vriendin die ziek was, alleen werden we een beetje vreemd aangekeken...
Dag 46: 
De dag van mijn auditie! Ik vertrok naar Utrecht Centraal en had daar afgesproken in de Starbucks met m'n lerares. We vertrokken samen naar Overvecht en liepen naar de school. M'n lerares moest halverwege de dag weer gaan. Ik had eerst een ondernemersopdracht waar ik niks over mag vertellen helaas, daarna een groepsles waar we een lockingchoreo kregen en nog een andere stijl. De locking ging niet heel goed, de andere ging wel. Daarna moest ik een paar uur wachten. Tijdens het wachten sprak ik mijn oude dansleraar die in het laatste jaar zat en nu zijn diploma heeft (yeah, goodjob!). Leuk om het weer eens gezien te hebben! Na het wachten had ik een gesprek en mijn solo met Andy Huber en Senna Amarnis, wat heel goed ging. Ik vond het heel leuk, want Senna Amarnis is een van mijn favoriete dansers/choreografen! Toen ik klaar was vertrok ik weer naar het station richting huis.
Dag 47: 
Ik kreeg een loomarmbandje van een leerling uit mijn stagegroep, zo lief! Ook danste ik met de hiphopcrew bij een evenement in Veenendaal en verfde ik mijn haar...
Dag 48: 
Juist, mijn haar was een soort '50 tinten rood' geworden, maar alsnog was ik blij dat ik minder uitgroei had haha!


Dag 49: 
Lekker iced tea met een chocolate chip cookie!
Dag 50: 
We hebben er nu een vast ritueel van gemaakt dat ik steeds mijn lerares oppik van het station, daarom moet ik meestal wel even wachten tot de les begint, dus maakte ik even een selfie om de tijd te doden.
Dag 51: 
Op woensdag ben ik sowieso een uur vroeger, omdat voor de lessen die ik volg, nog een andere hiphoples voor kinderen van 8-11 wordt gegeven. Gelukkig vind ik het leuk om te kijken en al helemaal als ik Starbucks krijg ^^. Ook volgde ik voor de eerste keer clubyoga die dag. Ik vind het een goede les en daarom heb ik het aan mijn vaste lessen toegevoegd!
Dag 52: 
Het was toetsweek, maar omdat ik toch niet naar havo 5 ga, besloot ik om maar helemaal niks meer te doen voor school. Lekker chill op de bank dus!


Dag 53: 
We hadden dus een kuikentje gekocht, alleen ik was er niet bij, dus had ik hem of haar nog niet gezien. Vrijdag na de toetsen besloten we even bij onze vriendin en Chickie te kijken en hij of zij is mega schattig!
Dag 54: 
We hadden met de hiphopcrew weer shows, nadat ik stage had gedaan en een yogales had gevolgd. Ik kreeg een bloemetje van een leerling, volgens mij mogen ze me wel, haha! Deze keer mocht ik een hele les geven, omdat de vaste lerares op vakantie was. Het ging supergoed en de kinderen vonden het leuk! Tijdens de show werd ik gebeld met de uitslag van mijn auditie. Snel haalde ik m'n lerares, de directrice van Angel's en een vriendin erbij en samen hoorden we dat ik niet ben aangenomen. Helaas, maar het was al snel goed na een peptalk van iedereen. Ik had het stiekem al een beetje verwacht omdat de groepsles zo slecht ging, dus ik was er niet helemaal kapot van. Ik had daar ook helemaal geen tijd voor, want er moesten shows gedanst worden! Gewoon doorgaan en na fotografie weer proberen!
Dag 55: 
Ik had een paar dagen niet op Bloglovin' gekeken, maar wel heel veel nieuwe blogs gevolgd, wat ervoor zorgde dat ik best veel ongelezen posts had... (Inmiddels zijn het er meer dan 1000, oepsie...)
Dag 56: 
Ik had even een toets gemaakt en de rest van de dag heb ik lekker lui achter mijn laptop gezeten.


Dag 57: 
Ik zou dus voor een blogpost vanillekoffie maken, de koffie is helemaal gelukt, alleen ik heb per ongeluk alle foto's verwijderd... Tja, vroeger was ik blond...
Dag 58: 
Deze plant staat al 3 jaar in onze vensterbank en steeds komen er weer nieuwe bloemen aan!
Dag 59: 
Ik voelde dat ik ziek ging worden, dus ben ik lekker op de bank gaan liggen en onzinnige programma's gaan kijken.
Dag 60: 
Nee, ik voelde me echt niet goed. Ik nam deze thee in de hoop dat ik me wat beter zou gaan voelen.


Dag 61: 
Ik was echt ziek, maar wilde perse naar stage. 's Ochtends had ik geen zin in eten dus dacht ik: 'Ik neem wel wat mee.' Helaas was ik dus m'n eten vergeten en daarom kreeg ik een pakje koekjes van m'n lerares die ook les aan het geven was, zodat ik de twee uur doorkwam. Toen ik klaar was ging ik mijn telefoon ophalen die ze even had geleend en toen kreeg ik een croissantje van haar zusje, zo lief!
Dag 62: 
Ik voelde me iets beter en ging mee naar m'n opa, die een nieuwe kanarie had. Wat een lelijke beesten zijn dag zeg, haha!
Dag 63: 
Ik kwam op school en kreeg mijn biologiecijfer terug, mijn enige voldoende en nog een goede ook!
Dag 64: 
Ik haalde een nieuwe agenda bij de Hema en ging wat fotograferen.


Dag 65: 
Het was heerlijk 'ahum' zomerweer, dus ik vond het wel een goed idee om mijn koesloffen aan te doen!
Dag 66: 
Rode lippen!!
Dag 67: 
Ik keek in de koelkast en kwam al deze lekkere dingen tegen! Kijk ook even naar de Hello Kitty toetjes, gooooood! 's Middags zou ik de les hiphop for boys overnemen, omdat de vaste lerares afwezig was. Het was heel erg leuk om te doen! Ook was mijn oma jarig, dus daar gingen we 's avonds heen.
Dag 68: 
De generale repetitie voor de theatershow van Angel's was die dag. Ik zou de groepen van mijn lerares begeleiden, omdat ze afwezig was. Het was druk, maar wel heel leuk door al die leuke mensen daar! Ook had ik 's avonds de verjaardag van mijn tante. We waren uitgenodigd voor de BBQ en zijn tot laat gebleven. Ik wordt trouwens heel hyper en fanatiek van het spelletje '30 seconds' hehe...


Dag 69: 
Ik kreeg een lekker geurtje van mijn tante, thanks!
Dag 70: 
Ik moest onverwacht naar school om formulieren te halen, dus was vrij chagerijnig. Als ik chagerijnig ben, haat ik het om te fietsen, dus ik liep naar school. Op de terugweg kocht ik twee zakjes loombandjes, omdat ik het een keer wilde uitproberen.
Dag 71: 
Ik had 4 loombandjes gemaakt... Ik heb er een aan m'n moeder gegeven en uiteindelijk kreeg mijn lerares er ook nog een van haar 'kleinste leerlingetje'. Ook haar zusje kreeg er een van me. (Inmiddels zijn ze volgens mij allemaal kapotgegaan of kwijt. Zo ook de mijne, maar ja, zo fashionable zijn ze toch niet, haha! Volgens mij vond iedereen incl. ik ze ook gewoon lelijk, vandaar dat ik ze uitdeelde xd)
Dag 72: 
Deze mooie bloemen stonden op tafel, dus moest ik er even een foto van maken.


Dag 73: 
Omdat ik dus definitief van school ga, vond ik het wel leuk om even afscheid te nemen van mijn vrienden, dus had ik ze uitgenodigd die avond. We hebben het heel gezellig gehad en vooral veel gegeten, want dat ik wat wij doen haha! Ik ben ook echt heel erg verwend, wat ik totaal niet had verwacht, echt superlief!
Dag 74: 
De dag na de MH17 ramp, geen blije foto dus.
Dag 75: 
De eindshow in het theater! De avond van tevoren kwam ik er achter dat ik 3 tassen vol spullen had, maar ik kon gelukkig meerijden met m'n lerares, halleluja! Daarom moest ik wel vroeg opstaan, we moesten namelijk om 9 uur al in het theater zijn. Het was die dag erg warm en er was een hoop gestress met de jongere leerlingen, maar ondanks dat heb ik een hele leuke dag gehad! Ik stond drie keer op het podium en de rest van de tijd hebben we het heel gezellig gehad met z'n allen. Na de show hielpen we nog even opruimen en kreeg ik een roos van Angel's voor het helpen, lief! We mochten gaan en ik werd uitgenodigd om bij m'n lerares en haar familie te eten, wat heel erg gezellig was! Het dansjaar is mooi afgesloten, kan niet wachten tot de lessen weer beginnen!
Dag 76: 
Het was lekker warm, maar ik had geen korte broek. Ik droeg daarom een zwart jurkje. Normale mensen zouden er fancy schoenen onder dragen, maar ik had daar geen zin in. Ik ging voor m'n Nike Free's!

Dit waren dag 21 tot 76, ik hoop dat ik er de volgende keer wel aan denk om een update te maken!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.