FASHION | Skirt and Dress Lookbook ♥

zaterdag, juni 07, 2014


Jaaa, het is weer lekker weer in ons kikkerlandje, tijd voor rokjes! Wil jij zien wat mijn favoriete outfits zijn? Lees dan snel verder!

Vanmorgen stond ik al lekker vroeg op om te helpen met de verhuizing van de sportschool. Het nieuwe gebouw is echt heel erg groot en mooi. Er is nu nog een extra (dans)zaal, de fitnesszaal is enorm en de ruimte met sauna's en zonnebanken ziet er ook weer super uit! Vandaag was er vooral zwaar werk te doen zoals fitnessapparatuur verhuizen, dus dat was niet echt voor ons 'meisjes' weggelegd. Daarom konden we niet erg veel doen helaas. Toen ik thuiskwam besloot ik weer eens een lookbook te maken, aangezien het heel mooi weer is/was. Eigenlijk heb ik een grote hekel aan rokjes en jurkjes, maar speciaal voor de mensen die het wel leuk vinden, heb ik toch drie outfits samengesteld.

Outfit #1



Jaja, zelfs deze kabouter past gewoon een maxijurk! Toen ik hem pakte moest ik eerst nog het prijskaartje eruit knippen, want ik heb nooit de gelegenheid gehad om de jurk te dragen terwijl ik hem wel heel erg leuk vind. Om de jurk wat minder vormloos te maken, heb ik een zwart riempje om mijn middel gedaan.

Jurk: H&M | Schoenen: Schoenenreus | Riempje: ??? | Ketting: Cadeau

Outfit #2



De tweede outfit is mijn favoriet. Hij is net wat stoerder en praktischer, maar toch girly door de schoenen. Ik vind het wel altijd zo jammer dat mijn benen extra dun lijken door dit rokje, maarja, als ik daar rekening mee ga houden kan ik helemaal niks meer dragen, haha!

Shirt: Primark (mannenafdeling) | Skaterskirt: Coolcat | Schoenen: Van Haren

Outfit #3



Deze outfit mag ik dus niet naar school dragen (-__-), maar hij is wel leuk, al zeg ik het zelf! Over de schoenen ben ik niet helemaal tevreden, omdat ik de studs iets te opvallend vind. Wat vinden jullie daarvan?

Croptop: The Sting | Rokje: Primark | Schoenen: Zara

Ik hoop dat jullie de outfits leuk vinden! Dragen jullie graag jurkjes of rokjes in de zomer?

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

2 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.