FOTOGRAFIE | NadinexHope Fotografie

donderdag, juni 26, 2014


Ik ben iets nieuws gestart wat met fotografie te maken heeft, lees snel verder!

Aangezien fotografie ook een hobby is van me en ik ben aangenomen bij de opleiding fotografie op een ROC bij mij in de buurt, heb ik een tijdje geleden een 'NADINEXHOPE FOTOGRAFIE' PAGINA aangemaakt met informatie over mijn fotografie.

Het is nu mogelijk om een fotoshoot bij mij te doen (klik op bovenstaande link om te zien hoe je aan informatie komt) en af en toe geef ik er 1 gratis weg! Daarvoor moet je wel even mijn FACEBOOK PAGINA in de gaten houden. Deze modellen (Nikki, Celine en David) zijn even proefmodel geweest, onder andere om jullie een idee te geven hoe de shoots er ongeveer uit zien. Voor meer voorbeelden kijk even op de 'NadinexHope Fotografie' of de Facebook pagina.


Bedankt voor het lezen, ik hoor het graag als je geïnteresseerd bent via het mailadres wat je op de 'NadinexHope Fotografie' pagina kan vinden. Ook vragen kunnen via dat adres gesteld worden.

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.