NEW IN + FASHION | LOTD + nieuwe items!

zaterdag, juni 14, 2014


Afgelopen dinsdag was ik in Amsterdam en daar kan je natuurlijk niet vertrekken zonder iets leuks gekocht te hebben. Met mijn nieuwe item heb ik een look gemaakt, en ik laat zien wat ik nog meer heb gekocht.




Voor €5,- kocht ik dit hele mooie jurkje bij de H&M. Ik zag hem hangen en ik dacht meteen: 'Die gaat mee!' Ik vond hem zo ontzettend leuk met het kant wat vanaf de achterkant nog wat schuin naar voren doorloopt en de lengte vond ik ook perfect. Ik heb namelijk alleen maar jurkjes die halverwege mijn bovenbeen komen, maar deze valt tot net boven mijn knie.


Een aantal posts geleden zei ik dat ik nooit ringen pas. Daarom vond ik het zo leuk dat ik deze ring tegenkwam bij de H&M en nog leuker vond ik het dat hij me maar €1,- kostte! De ring past om mijn duim en om mijn middelvinger. Ik ben momenteel steeds aan het wisselen van vinger, omdat hij fijner zit bij mijn middelvinger, maar ik vind hem leuker staan om mijn duim heen. Struggles....








Ook kocht ik dit grijze shirtje voor €5,- bij de H&M. Ik ben van plan om er zelf een print op te maken en er vervolgens een DIY van te maken, maar dat komt nog. Ik kon alleen niet wachten en heb hem dus al een paar keer gedragen, oeps... Ik droeg mijn zeer geliefde broek van Pull & Bear met schoenen van de Van Haren. Natuurlijk droeg ik mijn nieuwe ring en de rest van mijn welbekende sieraden. 

Voor mijn make-up gebruikte ik bovenstaande producten, namelijk:

- Gosh X-ceptional wear foundation
- Catrice Allround concealer
-Essence mattifying compact powder
- Essence Cookies & Cream Blush
- Etos wenkbrouwpotlood
Catrice absolute nude oogschaduw pallette
- Max Factor False lash effect mascara
- Essence Long lasting eyeliner pen
- Essence lipstick

Ik kocht afgelopen vrijdag een nieuwe deodorant van Axe, hij was in de reclame bij Etos en ik had hem al eens eerder, maar de dop was kapot gegaan dus kon ik hem niet meer gebruiken. De geur vind ik echt heel erg lekker, maar als deodorant doet hij nou niet super zijn best, maarja, that smell tho!

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden! Vergeet mij niet te volgen op socialmedia (@nadinexhope)

Ik wil even twee jongetjes uit mijn Duitsklas bedanken dat zij mijn blog willen volgen, top jongens, maar het was niet de rede waarom ik eerder uit de les mocht. Nu graag me belachelijk maken recht in mijn gezicht en niet als ik weg ben, bedankt guys!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.