PERSONAL | Waarom ik niks heb gepost

donderdag, mei 29, 2014


Well hello there, kennen jullie mij nog? Tot mijn grote spijt heb ik al bijna drie weken niks gepost, maar in deze korte post zal ik onder andere uitleggen waarom.

Als eerste zal ik maar even meedelen dat ik uit een paar honderd mensen ben uitgekozen om auditie te komen doen bij de dansopleiding! Er zijn ongeveer 80 mensen uitgekozen en ik ben echt heel erg blij dat ik erbij zit. Mijn auditie is pas volgende maand, maar ik ben al heel hard bezig om alles voor te bereiden. Ook heb ik de afgelopen weken veel extra trainingen gehad vanwege een evenement die ik heb gehad afgelopen zaterdag. We hadden namelijk Spring In Het Park in Veenendaal en Angel's Gym deed mee. Ik heb daar met de dansgroep opgetreden, meegedaan met workshops, geflyerd en ook onverwachts workshops gegeven. Het was een hele geslaagde dag!


Ook heb ik een week werkweek gehad en ben onder andere naar Amsterdam geweest, wat heel erg leuk was!


Dus kortom, ik ben de afgelopen tijd heel erg druk geweest met dansen en dat zal ik ook nog wel even zijn. Hopelijk begrijpen jullie dat ;)

You Might Also Like

1 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.