fASHION | OOTD: Feeling like a 90's kid

zaterdag, mei 31, 2014


Pas vond ik een doos vol oude kleding van mijn ouders, waar onder andere deze blouse inzat. Lees snel verder om te kijken wat voor outfit ik ermee heb gemaakt!

Vandaag stond ik al vroeg op, want ik zou meekijken met dansles voor kinderen en daar ook warming-ups geven. Ik ben niet bepaald wat je noemt een ochtendmens, dus trok ik maar gewoon wat kleding uit de kast. Toen ik van de sportschool naar huis fietste met een lege beker Starbucks koffie in m'n hand (er stonden geen prullenbakken langs de weg), voelde ik me ineens heel erg hipster en dacht ik: 'Laat ik eens wat gaan doen met de kleding die ik pas vond als ik thuiskom!' Met dit als resultaat:




Ik heb alles vrij basic en comfortabel gehouden, want hé, het is tenslotte zaterdag! Wel heb ik wat meer toegevoegd qua accessoires. Ik draag een ketting die ik cadeau heb gekregen en een earcuff van H&M. Verder draag ik mijn standaard Ice Watch en armbandje.

Het witte hemdje is van de H&M, de skinny jeans is nieuw en komt van Pull & Bear, uit het nieuwe filiaal in Amsterdam om precies te zijn. Het bloesje stamt uit de 90's, van welke winkel weten we niet meer.

Mijn schoenen zijn van LA Gear en ze zitten zo heerlijk! Ik had ze eigenlijk alleen voor dansen gekocht, maar ik draag ze eigenlijk praktisch altijd...



Dragen jullie ook wel eens oude kleding van je ouders of van anderen?

Edit: met 1997 als geboortejaar, ben ik ook echt een 90's kid :)

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.