NEW IN | LA Gear, The Sting e.a.

zaterdag, mei 03, 2014


Hey allemaal! Vandaag een post over een aantal dingen die ik de afgelopen tijd heb gekocht.





Ik had al een zwart jurkje bij de Coolcat gekocht en bedacht dat het misschien leuk stond met een cropped top, maar die had ik niet. Totdat ik een paar weken geleden deze super schattige cropped top bij The Sting voor €14,95.



Bij de H&M kocht ik voor €14,95 deze maxi-dress. Ik dacht eerst dat het een no go was voor mij om een maxidress te dragen, maar ik moest hem van m'n vriendinnen passen en het viel me heel erg mee! Ik vond het zelfs wel leuk staan, haha! Tot mijn grote spijt moet ik wel bekennen dat ik hem nog niet heb gedragen, maar het weer liet het ook niet bepaald toe, toch?


Bij de action kocht ik deze lipstich van L'oréal Paris. De schade was maarliefst €1,79! Wauw, wat een prijzen! Ik vind hem heel mooi en ben er heel blij mee.





Al een hele tijd wilde ik Nike Roshe's kopen, maar het kwam er maar niet van. Ten eerste vind ik ze best prijzig en ten tweede kan ik nooit een leuke kleur vinden. Maar nu zag ik in Sneakers Veenendaal deze look a likes, die ik echt heel mooi vind! Ze kostten €54,95 en dat klinkt al een stuk beter dan wat de echte kosten. De echte heb ik ook gepast en ze zitten vrijwel hetzelfde. Het enige verschil vond ik dat de zool in de Nike's wat zachter was, maar dat verschil was zo klein dat ik deze het gingen worden. Ze zitten echt ontzettend lekker en ik ben er echt heel blij mee!


Ook kocht ik een nieuwe tas. Ik zag deze al een tijdje hangen, maar ik vond hem steeds te duur. Gelukkig was er nu een actie waar je geen btw hoefde te betalen en sloeg ik mijn slag! Ik had de laatste en hij kostte €20,53 bij de Bristol.


Bij Kruidvat kocht ik deze facial wash. Ik gebruikte de tea tree versie van The Bodyshop, maar die was nogal prijzig. Over deze van Superdrug had ik een heleboel goede dingen gehoord, dus ik nam deze mee voor €2,99.


Van mijn oma heb ik deze 'vintage' Chanel no. 5 eau de cologne gekregen. Hij stond bij haar op zolder en is ook al een tijdje oud. Ik ga hem daarom niet dragen, maar hij staat wel leuk op mijn nachtkastje!

Hopelijk vonden jullie het weer leuk, vergeet me niet te volgen op Bloglovin'!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Leuke aankoopjes!
    Super lief van je oma, ik vind dat echt een heerlijk geurtje :)

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke items!
    En mooie schoenen ;)
    jouw blog ziet er echt super uit ;)

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Jouw verhaal met de maxi dress had ik precies hetzelfde met mn maxi skirt. Haha. Ik vind de foto van de lippenstift echt heel mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.