DIY | Long lasting fake tattoo

zaterdag, mei 10, 2014


Ongeveer een week geleden posste ik een foto op Instagram van mijn 'getatoeëerde' arm. Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je een zelf zo'n neptattoo kan maken!


Misschien deed je het vroeger ook wel (of nogsteeds) : Met pen een neptatto maken die er dan vanzelf wel weer af zou gaan. Dit komt een beetje op hetzelfde neer eigenlijk, maar mijn bedoeling was eigenlijk om een beetje te kijken waar en wat voor tattoo ik wil laten zetten als ik 18 ben.

Je hebt nodig:


Talkpoeder, haarlak en een eyeliner (je kan ook een pen of stift gebruiken).

Stap 1.


Zorg dat de plaats waar je gaat schrijven/tekenen schoon is. 

Stap 2.


Schrijf/teken de gewenste tekst, symbool, enz op je arm.

Stap 3.


Gooi er een klein beetje (dit was al te veel) talkpoeder overheen en druk het een beetje aan. Blaas of veeg het daarna voorzichtig van je arm.

Stap 4.


Spuit er van +/- 30cm afstand een heel klein beetje haarlak overheen. (Ik had even niet door dat ik maar 10cm afstand had...) Laat het drogen en je bent klaar!

Toen ik de volgende ochtend weer wakker werd zag het er zo uit:


Niet echt het resultaat wat het had moeten worden, maar normaal gesproken zou het er allang afgesleten zijn. Misschien werkt het beter als je een pen of watervaste stift gebruikt, maar omdat ik ook al haarlak over mijn arm moest sprayen, dacht ik dat ik beter wat huidvriendelijkers kon gebruiken. 

Dit moet je natuurlijk niet te vaak doen, maar als je eraan zit te denken om een tattoo te laten zetten, is het handig om dit eerst even te proberen. 

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen, willen jullie het ook proberen, stuur me dan even een foto via Instagram (@nadinexhope)

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.